نماد اعتماد

هارد سرور G9

قیمت هارد سرور G9

قیمت هارد سرور g9 hp می توان گفت که در مدل های زیر وارد بازار شده هست و از 5 میلیون تومان تا 20 میلون تومان می توانید برای سرور g9 هارد بخرید.

  • هارد 900گیگ
  • هارد 600 گیگ اچ پی 
  • هارد 1.2 ترابایت اچ پی
  • هارد 1.8 ترابایتی اچ پی 
  • هارد 2.4 ترابایتی اچ پی برای g9

خرید هارد سرور G9

خرید هارد سرور G9

هارد سرور g9، محل ذخیره داده‌ها و اطلاعات روی سرور است و از این جهت هارد سرور نقش مهمی در سرورها ایفا می‌کند. همه هارد سرور g9،  به‌صورت یکپارچه مشغول عملیات خواندن و نوشتن هستند؛ بنابراین باید بتوانند تاخیر را به حداقل برسانند.

سرعت عملیات در هارد سرور g9،  بسیار مهم است و بهترین هارد سرورها از سرعت‌های بالایی پشتیبانی می‌کنند. در این مقاله از مجله سپیدار سیستم انواع مختلف هارد سرور را بررسی می‌کنیم و انواع ویژگی‌های آن‌ها را به‌طورکامل شرح خواهیم داد. بعد از خواندن این مقاله اطلاعات کاملی از انواع هارد سرورها به‌دست می‌آورید.

انواع هارد درایوها در سرور ها g9 ؛ تفاوت‌ها و ویژگی‌ها

سرعت بالا در انتقال داده‌ها و اطلاعات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هارد سرورها g9 است. این سیستم‌ها باید در لحظه به درخواست‌های متفاوت کاربران پاسخ دهند و این کار با پردازش سریع باید انجام شود. به‌صورت‌کلی زمانی که کاربر درخواست خود را ثبت‌ می‌کند، انتظار دارد در سریع‌ترین زمان ممکن به پاسخ سرور دسترسی پیدا کند. 

هارد سرورها بر اساس محل اتصال سرور به چند نوع مختلف دسته‌بندی می‌شوند. هارد سرورها می‌توانند از گروه هاردهای SATA باشند یا در دسته‌بندی هاردهای SAS قرار بگیرند. البته نوع سوم بسیار متفاوت‌تر و کاربردی‌تر است. هارد سرور SSD به‎عنوان هاردهای پرسرعت شناخته می‌‌شود. معمولا برای دریافت بهترین نتیجه از نرم‌افزار سیستم حسابداری، از هارد سرور SSD روی سخت‌افزار استفاده می‌کنند.

خرید هارد سرور dl380 g9

هارد درایو SATA فضای ذخیره‌سازی مناسبی را فراهم می‌کند و سرعت خوبی برای انتقال داده‌ها و اطلاعات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. هارد ساتا به‌خوبی روی g9 ، کامپیوترهای خانگی و سرورها نصب و راه‌اندازی می‌شود. قیمت هاردهای ساتا به‌نسبت 2 مدل دیگر مقداری ارزان‌تر است؛ بنابراین برای مصرف خانگی یا ذخیره‌سازی داده‌ها و سرویس‌های پشتیبانی گزینه ایده‌آلی خواهد بود. درایوهای هارد SATA با سرعت چرخش 7200 دور در دقیقه اطلاعات را بررسی می‌کنند. هارد سرورهای SATA فضای ذخیره‌سازی خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. امکان فضای ذخیره‌سازی در این هاردها از 500 گیگابایت تا 8 ترابایت فراهم شده است. 

مصرف برق هارد درایو ساتا در حالت خاموش 4 تا 6 وات خواهد بود و در زمان فعالیت به حدود 10 تا 12 وات می‌رسد. یکی از قابلیت‌های ویژه هارد ساتا، متصل کردن 2 هارد درایو به یکدیگر است. معمولا برای استفاده از فضای ابری پرمصرف از هاردهای ساتا g9 استفاده نمی‌کنند. فضای ابری شرایط را برای خدمات شرکت‌ها به‌شکل مطلوب فراهم می‌کند و اطلاعات بزرگی روی این فضا ذخیره خواهد شد.

بهترین هارد دیسک برای سرور g9 چیست؟

SAS و SATA دو فناوری هستند که سرور g9 برای انتقال اطلاعات از مادربرد به ذخیره سازی و بالعکس استفاده می کنند. هر دو فناوری تقریباً یک کار را انجام می دهند، اما هر کدام با سخت افزار متفاوت ساخته شده اند.
SAS عموماً گران‌تر است و برای استفاده در سرور g9 یا در ایستگاه‌های کاری رایانه‌ای با پردازش سنگین مناسب‌تر است.
SATA ارزان تر است و برای ذخیره سازی فایل های دسکتاپ مناسب تر است.
بنابراین، SAS و SATA دقیقا سرور g9  چیست؟ آیا آنها هارد دیسک هستند؟ آیا آنها کابل هستند؟ آیا می توانید آنها را از فروشگاه لوازم الکترونیکی خریداری کنید؟ به هر حال چرا باید آنها را بخرید؟

مشخصات هارد سرور hp g9

اتصال هارد SATA به مادربرد سرور g9 دیگر گمانه زنی نکنید بیایید تفاوت های بین SAS و SATA و نحوه اعمال آنها را مورد بحث قرار دهیم.
اصطلاحات فنی مهم
نیازی به گفتن نیست که یک سرور g9 مدرن یک ماشین بسیار پیچیده است. شما می توانید سال ها معماری سرور g9 را مطالعه کنید و هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری داشته باشید. بنابراین بیایید یک سرور g9 را با ساده ترین عبارات ممکن توصیف کنیم.
سرور g9 را به عنوان یک شهر بزرگ در نظر بگیرید. این شهر محله هایی دارد. این شهر دارای جاده هایی است که همه محله ها را به هم وصل می کند.
و این شهر میلیون ها نفر در آن ساکن هستند. اجازه دهید تمام محله های مهم شهر بزرگ سنت هیولت پاکارد را توصیف کنم.
1. مادربرد سرور g9
در واقع، مادربرد یک برد مدار نازک در رایانه شماست که در آن تمام سخت افزارهای حیاتی، مانند CPU و GPU، به یکدیگر متصل هستند [1].
اما برای درک راحت تر، مادربرد را به عنوان منطقه شهری سنت پاکارد در نظر بگیرید. این شلوغ‌ترین و پرجمعیت‌ترین بخش شهر است و محله‌های تأثیرگذار آن است.

خرید هارد سرور g9

بهترین توصیه من برای هارد دیسک همه جانبه است. با حافظه نهان زیاد، نرخ خواندن/نوشتن سریع و ماندگاری بالا، انتخابی فوق العاده برای اکثر کاربران است. برای شرکت ها و دفاتر بزرگ، Western Digital WD Gold یک هارد دیسک بسیار قابل اعتماد است.آیا باید از SAS یا SATA در سرور HP استفاده کنم؟

فروش هارد سرور G9 اورجینال اچ پی

SAS در مقابل SATA برای سرور g9 : تفاوت چیست؟ 
SAS عموماً گران‌تر است و برای استفاده در سرورها یا ایستگاه‌های کاری رایانه‌ای با پردازش سنگین مناسب‌تر است. SATA ارزان تر است و برای ذخیره سازی فایل های دسکتاپ مناسب تر است

هارد سرور G8

هارد سرور G9

هارد دیسک 10K 2.5 اینچی hp Enterprise نسل هشتم به مراکز داده اجازه می دهد تا با رشد سریع داده ها در عین حال مصرف انرژی پایینی داشته باشند. درایوهای 10k.8 برای برنامه های کاربردی فشرده مانند سرورهای ماموریت حیاتی، سرورهای خارجی بهینه شده اند.

آرایه‌های ذخیره‌سازی و مراکز داده با قدرت و فضا و همچنین با شرکت‌هایی که ابتکارات مربوط به انطباق یا امنیت داده‌ها را دارند یا کسانی که به دنبال مهاجرت از سیستم عامل فرم درایو 3.5 اینچی به فناوری نسل بعدی 2.5 اینچی هستند. علاوه بر این، hp ارائه می‌دهد. یک مدل TurboBoost که به سرعت بخشیدن به عملیات ورودی/خروجی و بهینه سازی زمان پاسخگویی به منظور تکمیل تراکنش های اضافی با نرخ سریعتر کمک می کند.

هارد g9

Seagate Performance 10K.8 دارای ظرفیت تا 1.8 ترابایت است و در حالی که بیشتر از قبلی است. نسخه 10k.7 و فضای ذخیره سازی سه برابری نسخه 15K، هنوز هم بسیار پایین تر از سایر درایوهای سازمانی موجود است.با توجه به گفته شده، خط HDD های hp Enterprise Performance مطمئناً عملکرد بالاتری نسبت به درایوهای هیبریدی قبلی این شرکت ارائه می دهد.

hp Enterprise Performance 10K.8 در زیر کاپوت به حافظه نهان چندبخشی 128 مگابایتی برای افزایش عملکرد خواندن و نوشتن مجهز شده است. این درایو همچنین میزبان تعداد زیادی از ویژگی‌های راندمان انرژی و قابلیت اطمینان از جمله فناوری PowerChoice سیگیت با مدیریت انرژی مطابق با T10 است که به سازمان‌های فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد شرکت خود را با مصرف انرژی بهینه طراحی کنند. با PowerChoice، کاربران می توانند تنظیمات صرفه جویی در انرژی درایو را برای عملکرد و مصرف انرژی از طریق صفحات حالت (SAS/FC) یا دستورات ویژگی های تنظیم (SATA) پیکربندی کنند.

راهنمای خرید هارد سرور g9

علاوه بر این، عملکرد مدیریت رسانه پیشرفته درایو به افزایش قابلیت اطمینان درایو و یکپارچگی داده ها با محافظت در برابر تغییر یا از دست دادن اطلاعات غیرمنتظره کمک می کند. Enterprise Performance 10K همچنین دارای فناوری hp RAID Rebuild است تا بازیابی RAID را سریعتر و ایمن تر کند. این کار را با استخراج تا حد امکان داده از درایو شکست خورده و سپس شروع بازیابی RAID انجام می دهد، که بسیار سریعتر از تلاش برای بازسازی داده ها از درایوهای موجود است.

مشخصات hp Enterprise Performance 10K

  • مدل: 2.4t
  • سرعت اسپیندل (RPM): 10K
  • میانگین تأخیر (ms): 2.9
  • نرخ انتقال پایدار (قطر بیرونی به داخلی، مگابایت بر ثانیه): 241 تا 117
  • کش، چند بخش (MB): 128
  • پیکربندی / قابلیت اطمینان
  • دیسک: 4
  • سرها: 8
  • نرخ انتقال خارجی (MB/s): 1200
  • خطاهای خواندن غیرقابل بازیابی در هر بیت خوانده شده: 1 در 10E16
  • نرخ شکست سالانه (AFR): 0.44٪
  • مدیریت قدرت
  • عملکرد معمولی (A) +5V/+12V: 0.44/0.47
  • عملیات معمولی (W): 7.8
  • پاور بیکار (W): 4.55
  • شاخص کارایی عملکرد (Idle W/GB): 0.0025
  • دما، عملکرد (درجه سانتیگراد): 5 تا 55
  • دما، غیرفعال (درجه سانتیگراد): -40 تا 70
  • شوک، عملیاتی: 11 میلی‌ثانیه (Gs): 40
  • شوک، غیر عامل: 2ms (Gs): 400
  • آکوستیک بیکار (بلز-قدرت صدا): 3.1
  • لرزش، عملکرد: <500 هرتز (Gs): 0.5
  • لرزش، غیر عامل: <500 هرتز (Gs): 3
  • فیزیکی
  • ارتفاع (در میلی متر، حداکثر): 0.591/15.00
  • عرض (در/میلیمتر، حداکثر): 2.760/70.10
  • وزن (پوند بر کیلوگرم): 0.439/0.199
  • تعداد کارتن: 30 عدد
  • کارتن در هر پالت: 50 عدد
  • کارتن در هر لایه: 10 عدد
  • گارانتی محدود: 5 سال

طراحی و ساخت هارد سرور g9

هارد دیسک  Enterprise Performance 10k دارای فرم فاکتور 2.5 اینچی و ارتفاع 15 میلی متر است. ظاهر درایو خود تقریباً با بقیه خط عملکرد Enterprise یکسان است و فقط از یک برچسب سیاه و سفید ساده استفاده می کند. درایو 10K برچسب اطلاعات محصول را با مشخصات مربوطه از جمله ظرفیت و رابط نمایش می دهد.

هارد 10Kg9  چیست؟
هارد دیسک Hot-plug Dell 1.2TB 10K RPM SAS 12Gbps 512n 2.5in این درایو با ارائه سرعت چرخشی 10000 RPM، دسترسی سریع به دیسک را فراهم می کند. این هارد دیسک با رابط SAS سرعت انتقال داده‌ای را افزایش می‌دهد. پیشنهادات - ظرفیت 1.2 ترابایت برای ذخیره حجم زیاد داده. رابط SAS سرعت انتقال داده بالایی را ارائه می دهد. سرعت اسپیندل 10000 RPM عالی بودن را تضمین می کند
هارد 10000 RPM چیست؟
یک هارد دیسک (HDD) با سرعت چرخش 10000 دور در دقیقه (RPM) به طور کلی سریع در نظر گرفته می شود. کن گرگ. موقعیت‌های مهندسی و مدیریت نرم‌افزار برای چندین دهه با رأی مثبت.

Sanjog Pandya. 15K در HDD HP G9 چیست؟


یک هارد دیسک SATA یا SAS با سرعت بالا که با سرعت 15000 دور در دقیقه می چرخد. هارد دیسک های 15K RPM چگالی کمتری دارند، قدرت بیشتری مصرف می کنند و عملکردی بین 1/4 تا 1/300 SSD دارند. مشخصات درایوها بسته به ظرفیت و مدل بسیار متفاوت است.

سرعت یک درایو 10K SAS HP G9 چقدر است؟

سرعت هارد SAS از نظر سرعت، بهترین معیار IOPS (ورودی و خروجی در ثانیه) است که میزان توان داده را اندازه گیری می کند. گذردهی داده سرعت خواندن یا نوشتن داده ها را از هارد دیسک تعیین می کند. هارد دیسک های 15 هزار SAS تقریباً 120 IOPS کار می کنند و درایوهای 10K SAS معمولی با 180 IOPS کار می کنند.

امنیت داده‌ها و رمزگذاری در انواع هارد سرور

امنیت داده‌ها یکی از دغدغه‌های اصلی سرورها است که با توجه به ویژگی‌های امنیتی ارائه شده توسط هارد سرور مشخص می‌شود. برخی از درایوها دارای قابلیت رمزگذاری داخلی هستند تا از داده‌های حساس سرور در برابر دسترسی غیرمجاز در صورت سرقت یا گم شدن درایو محافظت شود. هنگام انتخاب یک درایو، سطح امنیت مورد نیاز برای استفاده در سرور خود را بسنجید. همچنین اینکه آیا ویژگی‌های رمزگذاری برای حفاظت از داده‌های سرور شما ضروری هست یا خیر.


اندازه HDD g9  HP G9خوب چیست؟
حدود 500 گیگابایت و بالاتر از حافظه HDD معمولاً برای یک کاربر معمولی مناسب در نظر گرفته می شود. کاربران به احتمال زیاد می توانند تمام موسیقی، عکس ها، فیلم ها و سایر فایل های خود را با این فضای زیاد ذخیره کنند. افرادی که دارای بازی هایی هستند که فضای زیادی را اشغال می کنند باید 1 تا 2 ترابایت فضای هارد دیسک مناسب پیدا کنند. بیش از 2 ترابایت

HDD g9  HP G9 چه اندازه ای بهتر است؟

از کجا شروع کنیم. اگر می خواهید یک هارد دیسک برای استفاده عمومی داشته باشید، مطمئن ترین شرط شما این است که یک هارد دیسک 500 گیگابایتی تا 1 ترابایتی برای ذخیره فایل ها تهیه کنید. این باید برای پوشش اکثر نیازهای استاندارد ذخیره سازی فایل کافی باشد. تفاوت قیمت بین 500 گیگابایت و 1 ترابایت معمولاً ناچیز است، بنابراین من شخصاً توصیه می‌کنم از یک درایو 1 ترابایتی استفاده کنید.


کدام   HP G9 RPM HDD بهترین است؟

انتخاب فضای ذخیره سازی با کارایی بالا فقط مربوط به RPM نیست اما رایج‌ترین نرخ RPM امروزی، هم در رایانه‌های شخصی لپ‌تاپ و هم در رایانه‌های رومیزی، بین 5400 تا 7200 RPM است. با توجه به دو هارد دیسک طراحی یکسان با تراکم منطقه ای یکسان، یک درایو 7200 RPM اطلاعات را حدود 33 درصد سریعتر از درایو 5400 RPM ارائه می دهد.

قیمت هارد سرور | خرید Server HDD هارد دیسک های قابل تعویض گرم معمولا از رابط SAS استفاده می کنند.می توانید انواع ویژگی های هارد هاسرو رهای اچ پی ر ا اینکجا مشاهد کنید سرور اچ پی بهترین انتخاب برای استوریح میباشد خرید انواع هارد سرور HP | هاردسرور دست دوم و استوک

آیا می توانم از هارد   HP G9 2.5 برای NAS استفاده کنم؟

هارد دیسک 2.5 اینچی HP G9 بسیار کوچکتر است و اغلب در لپ تاپ ها استفاده می شود. اینها گران‌تر، قدرتمندتر هستند و برای قرار دادن آن در NAS به یک براکت نصب نیاز دارید. به همین دلیل است که یک هارد 3.5 اینچی را برای NAS انتخاب می کنید

سریعترین دیسک سرور HP G9 چیست؟

م توان گفت هار دهای زیر مناسب هست

 
سریعترین هارد سرورHP G9

سیگیت از محرک دوگانه MACH خود رونمایی کرد. 2 فناوری هارد دیسک در سال 2021 با Exos 2x14 3.5 اینچی - سریعترین HDD منتشر شده در آن زمان با سرعت انتقال داده 524 مگابایت بر ثانیه و عملکرد خواندن و نوشتن متوالی استثنایی.

SSD 2.5 بهتر ازHP G9  HDD است؟

SSD ها سریعتر از هارد دیسک ها هستند

SSD ها تا صد برابر سریعتر از HDD هستند. SSD ها زمان بوت کوتاه تری را برای کامپیوتر شما، انتقال سریعتر داده ها و پهنای باند بالاتر ارائه می دهند.

HDD HP G9 سرور چقدر دوام می آورد؟

حدود سه تا پنج سال هارد دیسک ها به طور متوسط حدود 3 تا 5 سال عمر می کنند و میزان بقای آنها با نرخ خرابی مشخص می شود، که زمانی است که هارد دیسک خراب می شود و منجر به عدم دسترسی به داده های لازم برای عملکرد دستگاه می شود. با بروز خرابی های بیشتر، میزان بقای هارد دیسک کاهش می یابد.

آیا می توانم از هارد دیسک هایHP G9  SATA در سرور استفاده کنم؟

برخی از تنظیمات سرور خاص ممکن است SATA را ترجیح دهند (اگر سرور از چندین درایو استفاده نمی کند)، اما به طور کلی، SAS انتخاب ارجح برای یک سرور است.

حداکثر اندازه هارد سرور HP G9 چقدر است؟

در حال حاضر، 20 ترابایت بزرگترین اندازه HDD موجود است. هر دو هارد دیسک در فرم فاکتور استاندارد 3.5 اینچی عرضه می شوند اما موارد استفاده متفاوتی دارند. Ultrastar DC HC560 برای ارائه دهندگان ذخیره سازی ابری و برای سرورهای تجاری، سیستم های امنیتی و دستگاه های ذخیره سازی متصل به شبکه در نظر گرفته شده است.

آیا درایوهای HP G9 NVMe برای سرورها خوب هستند؟

NVMe SSD قلب سرور است و تمام داده ها در آن ذخیره می شوند. SSD های NVMe فوق العاده سریع و قابل اعتماد هستند که آنها را برای میزبانی وب ایده آل می کند. اردیبهشت

آیا HDD  HP G9 پایدارتر از SSD است؟

SSD ها عموما سریعتر و قابل اعتمادتر از HDD هستند، اما گرانتر نیز هستند. اگر به زمان‌های بوت و بارگذاری سریع، بهبود عملکرد کلی سیستم، و هزینه‌های بالاتر برای هر گیگابایت نیاز دارید، یک SSD ارزش آن را دارد. اگر به ظرفیت ذخیره سازی بزرگتر با قیمت کمتر نیاز دارید، HDD ممکن است گزینه بهتری باشد.

آیا درایوهای  HP G9 NVMe در سرورها استفاده می شوند؟

2 درایو برای لپ تاپ ها و دسکتاپ هایی که به دسترسی سریع به داده ها و مصرف انرژی کم نیاز دارند، و درایوهای NVMe PCIe برای سرورها و ایستگاه های کاری با کارایی بالا که به ظرفیت بالا و دسترسی سریع به داده نیاز دارند ایده آل هستند.

کدام یک  HP G9 SSD یا HDD ایمن تر است؟

برای اکثر موارد استفاده، SSD ها از هارد دیسک قابل اعتمادتر هستند، اما هارد دیسک ها دارای برخی مزایای خاص هستند. داده ها در هارد دیسک ها به جای الکترونیکی، به صورت فیزیکی ذخیره می شوند، بنابراین کمتر احتمال دارد که در طول دوره های طولانی عدم استفاده از بین بروند یا خراب شوند.

آیا SSD HP G9 سرور را سریعتر می کند؟

سرورهای SSD با ارائه دسترسی سریعتر به داده ها می توانند عملکرد سرور را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. این منجر به کاهش زمان بارگذاری، انتقال سریعتر داده ها و بهبود پاسخگویی کلی می شود.