نماد اعتماد

مرکز داده جدید آمستردام

مرکز داده جدید آمستردام اکنون باز است:

یکی از بزرگترین مراکر داده در دنیا می توانیم دیتا سنتر امستردام نام ببریم.

https://www.drhp.ir/blog/2194-%D8%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D8%B3%D9%86%D8%AA%D8%B1-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF.html

ما بسیار هیجان زده هستیم که افتتاح مرکز داده آمستردام کاملاً جدید خود را اعلام کنیم، که پاسخی به علاقه روزافزون مشتریان ما است. این گسترش شبکه ما را گسترش می دهد و ما را قادر می سازد در این شهر پویا و پر رونق به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهیم.

آمستردام یک مکان میزبانی جذاب برای ارائه دهندگان فضای ابری و کولوکیشن - از جمله ServerMania - است، اما چه چیزی در آمستردام وجود دارد که آن را به مکان میزبانی ایده آل برای داده ها و برنامه های تجاری تبدیل می کند؟

بخوانید: چه چیزی در مورد میزبانی در آمستردام عالی است؟
فهرست مطالب
1. چرا Host With ServerMania؟
2. چرا میزبانی در آمستردام، هلند؟
3. نکات برجسته مرکز داده
3.1. حفاظت از داده ها و حریم خصوصی
3.2. توان اضافی و کنترل آب و هوا
3.3. محل سکونت و مقرون به صرفه بودن
چرا هاست با ServerMania؟

drhp با بیش از 20 سال تجربه در توسعه زیرساخت ها در صنعت میزبانی و روابط با ارائه دهندگان اتصال در سراسر جهان، تخصص و دانش گسترده ای را برای کمک به تحول دیجیتال کسب و کار شما از جمله خدمات میزبانی ابری ارائه می دهد.

هلند، به‌عنوان یکی از مقاصد برجسته دیتاسنتر در اروپا و جهان، میزبان دیتاسنترهای Equinix است. موقعیت استراتژیک هلند به‌گونه‌ای است که این کشور به‌عنوان نقطه تقاطع اصلی شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی در اروپا شناخته می‌شود.

چرا میزبانی در آمستردام، هلند؟

مرکز داده آمستردام ServerMania نزدیک به تبادل اینترنت AMS-IX است و اتصال کاملاً اضافی را از طریق مسیرهای متنوع به طیف گسترده ای از ارائه دهندگان پهنای باند ارائه می دهد. مشتریان ServerMania با زیرساخت در آمستردام از اتصال بی‌نظیر با تاخیر کم به اروپا، ایالات متحده و سایر نقاط جهان بهره می‌برند.
نکات برجسته مرکز داده
حفاظت از داده ها و حریم خصوصی

هلند علاوه بر GDPR، قوانین سختگیرانه ای برای حفظ حریم خصوصی داده ها دارد. این بدان معناست که داده‌های شرکت و مشتریان میزبانی شده در آمستردام تقریباً تا حد ممکن ایمن هستند.

در دسترس بودن بالا با پشتیبانی 100% SLA زمان شارژ، سیستم کنترل دسترسی کارت خوان، دسترسی از طریق "قفل دایره ای"، کشیدن کارت HID، و کدهای پین منحصر به فرد، زیرساخت این مکان را به همان اندازه ایمن می کند که چابک است.

توان اضافی و کنترل آب و هوا

با تغذیه قوی 2000 کیلو ولت آمپر، مرکز داده آمستردام ما می تواند به طور یکپارچه تا 160 رک سرور را پشتیبانی کند و عملکرد مقیاس پذیر و قابل اعتماد را برای برنامه های کاربردی با تقاضای بالا تضمین کند.

مرکز داده پیشرفته ما دارای 12 واحد HVAC پیشرفته برای کنترل آب و هوای بهینه، تشخیص دود دولایه در بالا و زیر زمین و نظارت بر سیستم آتش نشانی 24/7/365 توسط Tyco است که ایمنی و قابلیت اطمینان بی نظیری را تضمین می کند.

محل سکونت و مقرون به صرفه بودن

زیرساخت‌های خود را با خدمات کولوکیشن برتر ما، ارائه راه‌حل‌های ایمن، مقیاس‌پذیر و با کارایی بالا برای نیازهای فناوری اطلاعات خود در مرکز داده پیشرفته ما تقویت کنید.

برق در آمستردام ارزان تر از سایر شهرهای اروپایی است و ما این پس انداز را به مشتریان خود منتقل می کنیم. این بدان معناست که شما سرور بیشتری در قبال پول خود دریافت می کنید.

در ServerMania، ما به «میزبانی قدرتمند» اعتقاد داریم که نشان‌دهنده تعهد ما به نیازهای مشتریانمان و تعهد ما به تجهیز شما به تمام منابعی است که برای برتری دادن کسب‌وکارتان از رقبا نیاز دارید.

اگر سؤالی دارید، می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد نحوه هم‌نشینی با ما داشته باشید، یا به فکر خرید سرور در مرکز داده آمستردام، هلند هستید، لطفاً همین امروز برای رزرو مشاوره رایگان با ما تردید نکنید. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.

برای خرید سرور اچ پی از دیتاسنتر امستردام می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.