نماد اعتماد

خدمات پشتیبانی و نگهداری سرور hp

ارائه خدمات پشتیبانی و نگهداری سرور در سطوح مختلف | مشاوره و خدمات 0 تا 100 نگهداری از سرور و پشتیبانی کامل به صورت تخصصی بر سرور های اچپی در دکتر اچ پی مقدور هست و صورت می گیرد.

در دنیای به هم پیوسته ما، سیستم های شبکه نقش مهمی در عملکرد روان عملیات تجاری ایفا می کنند. با این حال، مانند هر فناوری، آنها می توانند با مشکلاتی روبرو شوند. اینجاست که عیب یابی شبکه مطرح می شود. بیایید به این موضوع بپردازیم که عیب‌یابی شبکه چیست، چرا برای تیم‌های فناوری اطلاعات ضروری است، مشکلات رایج شبکه و بهترین شیوه‌ها دنبال شود.

عیب یابی سرور شبکه چیست؟

عیب یابی شبکه، فرآیند سیستماتیک شناسایی، تشخیص و حل مشکلات و مسائل در یک شبکه کامپیوتری است. این یک رویه ضروری برای مدیریت شبکه است و توسط مدیران شبکه، تیم های فناوری اطلاعات یا ابزارهای نرم افزاری انجام می شود.

چرا عیب یابی سرور اچ پی در شبکه مهم است؟

شبکه‌ها ستون فقرات کسب‌وکارهای مدرن هستند که ارتباطات، تبادل داده‌ها و عملیات تجاری یکپارچه را امکان‌پذیر می‌سازند. هر گونه اختلال می تواند منجر به کاهش قابل توجه بهره وری، نارضایتی مشتری و کاهش درآمد احتمالی شود. عیب‌یابی شبکه برای تیم‌های فناوری اطلاعات حیاتی است، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد تا به سرعت این مشکلات را شناسایی و برطرف کنند، خرابی شبکه را به حداقل برساند و تداوم عملیاتی را تضمین کند.

مشاوره و درخواست تعمیر سرور HP

عیب یابی، تعمیر و پشتیبانی سرور به‌ویژه سرورهای HP یکی از مهمترین کارهای نیروهای فنی  می‌باشد. آپدیت (بروزرسانی) و نصب نرم افزار و بروزرسانی سخت‌افزاری سرور با برندهای مختلف از جمله سرور HP نیز از سوی نویان‌سرور ارائه می‌گردد.

سرور Server یا سرویس دهنده، درخواست‎های کلاینت یا کاربر را دریافت و در صورت امکان به آن‌ها پاسخ می‌دهد. سرور یک کامپیوتر همیشه روشن یا سخت افزار قوی است که همیشه باید در دسترس باشد تا در هر لحظه از شبانه روز به درخواست کاربران پاسخ دهد؛ بنابراین خدمات پشتیبانی سرور و نگهداری سرور اهمیت زیادی دارد.

راهنمای کامل برای درک سرور شبکه

در دنیای به هم پیوسته شبکه های کامپیوتری، نقش سرورهای شبکه بسیار مهم است. این سیستم های تخصصی تبادل داده ها، منابع و خدمات را در بین چندین کامپیوتر در یک شبکه تسهیل می کنند. هدف این مقاله ارائه یک درک جامع از سرورهای شبکه، بررسی تعریف، انواع، ویژگی‌ها، عملکرد و اهمیت آنها در محیط‌های شبکه مدرن است.

سرور شبکه چیست؟

سرور شبکه یک کامپیوتر یا سیستم نرم افزاری تخصصی است که برای مدیریت و ارائه خدمات و منابع مختلف به رایانه های دیگر که به عنوان کلاینت شناخته می شوند، در یک محیط شبکه طراحی شده است. بر خلاف کامپیوترهای مشتری معمولی، که در درجه اول بر وظایف کاربر تمرکز دارند، یک سرور شبکه برای مدیریت کارآمد و قابل اعتماد عملیات مرتبط با شبکه اختصاص داده شده است.

در هسته خود، یک سرور شبکه به عنوان یک هاب متمرکز عمل می کند که ارتباط و اشتراک منابع را بین چندین مشتری متصل به یک شبکه تسهیل می کند. این به عنوان یک مخزن برای داده ها، برنامه ها و خدمات عمل می کند و آنها را برای کاربران مجاز در سراسر شبکه قابل دسترسی می کند.

در مورد سرور، FS گزینه های سرور مختلفی را ارائه می دهد، از جمله سرورهای Rack، سرورهای GPU، سرورهای تاور و سرورهای با چگالی بالا. سرورهای Rack برای مراکز داده مناسب هستند، سرورهای GPU برای کارهایی طراحی شده اند که نیاز به پردازش گرافیکی با کارایی بالا دارند، سرورهای Tower برای مشاغل کوچک تا متوسط یا دفاتر راه دور مناسب هستند، در حالی که سرورهای با چگالی بالا قدرت محاسباتی بیشتری را در فضای محدود ارائه می دهند. هر نوع سرور به موارد و الزامات استفاده خاصی پاسخ می دهد و مزایای منحصر به فردی را ارائه می دهد.

عیب یابی سرور

به صورت حضوری و غیرحضوری

 انجام عیب یابی سرورهای HP در کمترین زمان با کادری مجرب از بهترین کارشناسان و مهندسان کشور   مشتریان گرامی عرضه می‌شود.

  • عیب یابی و رفع مشکلات سخت افزاری سرور ها و ذخیره سازها (Storage)
  • مراجعه حضوری برای رفع مشکلات موردی و بروزرسانی سرور
  • عیب یابی، تعمیر، نگهداری و انجام کلیه امور مربوط به سرورهای HP
  • ارائه‌ی مشاوره در خصوص شیوه تعمیر و تعویض قطعات سرور

منظور از پشتیبانی و نگهداری سرور چیست؟

پشتیبانی و نگهداری سرور به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که در قالب قرارداد پشتیبانی و نگهداری سرور ، جهت ارتقاء نرم افزار سرور برای اطمینان از اجرای بهینه یک شبکه کامپیوتری صورت می پذیرد.

ما درد کتر اچ پی تعمیر و نگهداری منظم سرورها، از خرابی شبکه و همچنین از دست رفتن داده ها جلوگیری می نماید و مانع از به وجود آمدن بسیاری از اختلالات می گردد.

تمام تلاش تیم فنی مادر دکتر این هست که بهترین کیفیت سرور ها برای برای شما فراهم کنیم وحال سوال اینجاست، پشتیبانی و نگهداری سرورها شامل چه خدماتی می باشند؟ در ادامه لیستی از آن ها را برای شما عزیزان تهیه کرده ایم:

  • تعمیر سخت افزار سرور

  • بررسی فضای هارد دیسک به طور کامل
  • به انجام رساندن آپدیت ها و به روز رسانی های مهم در نرم افزار ها
  • بهره‌مندی از سیستم پشتیبان گیری از داده ها جهت بازیابی آسان آن ها در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل و خرابی
  • شناسایی کردن خطرات و آسیب پذیری های امنیتی به طور بالقوه
  • بررسی کردن فایل های گزارش سرور جهت هرگونه هشدار و خطرات امنیتی
  • پشتیبانی و نگهداری سرور به همراه نصب وصله های امنیتی

 با تمام این موارد گفته شده در نظر داشته باشید که پشتیبانی و محافظت از سرورها آن طور که فکر می کنید کار آسانی نبوده و برای آن و اطمینان از اینکه پشتیبانی و نگهداری سرور به طور موفقیت آمیزی به انجام می رسد، بهتر است به سراغ مراکز پشتیبانی سرور ها بروید که بسیاری از این مراکز به شما کمک می کنند تا هزینه نگهداری سرور به طور قابل توجهی کاهش پیدا کند و همچنین بتوانید به راحتی و با اطمینان کامل به اهداف تجاری خود دسترسی پیدا کنید.

این موضوع را نیز هرگز فراموش نکنید که سرورها برای اینکه یک اجرای روان و کارآمدی برای کسب و کارتان داشته باشند، نیاز به توجه تمام وقت دارند. یک پشتیبانی و نگهداری سرور به تعمیر سرور اچ پی شما این امکان را می دهد که یک کسب و کار کارآمدتر داشته باشید که از جمله مزایای این نگهداری و پشتیبان گیری می توان به امنیت پیشرفته، پشتیبان گیری منظم از داده ها، نظارت از راه دور و همچنین مراقبت در برابر حملات ویروسی اشاره کرد.

یک مادربرد تعمیری خوب برای بازی چیست؟

مادربردهای گیمینگ اغلب دارای اسلات‌های PCI Express بیشتری نسبت به مادربردهای اصلی هستند و گزینه‌های بیشتری برای کارت‌های توسعه مانند کارت‌های گرافیک، کارت‌های صدا و کارت‌های شبکه در اختیار شما قرار می‌دهند. آنها همچنین تمایل دارند پورت های SATA بیشتری برای دستگاه های ذخیره سازی مانند هارد دیسک و SSD داشته باشند.

چرا برخی از مادربردها بهتر هستند؟

به طور معمول، CPU های سطح بالا از مادربردهایی با چیپست های قوی تر برای عملکرد و گزینه های اتصال بهتر بهره می برند. مادربردهای با کیفیت معمولاً دارای فازهای قدرت و راه حل های خنک کننده بهتری هستند که بر پایداری CPU، پتانسیل اورکلاک و قابلیت اطمینان طولانی مدت تأثیر می گذارد.

تاثیر دما بر سرورها چیست؟

  1. باعث کاهش کارایی و عملکرد و حتی از کار افتادگی و خرابی می‌‌شود.
  2. قطعات به درستی خنک نشده و تهویه و گردش هوا دچار نقصان می‌شود.
  3. سنسورهای حرارتی دستور افزایش سرعت فن را می‌دهد که عمر فن‌ها را کاهش می‌دهد.
  4. سرعت بالای فن باعث افزایش مصرف انرژی و هزینه برق مصرفی می‌شود.
  5. دستگاه‌های خنک کننده برای بازگرداندن دمای طبیعی اتاق سرور انرژی بیشتری صرف می کنند.
  6. باعث از بین رفتن خاصیت سیلیکون پردازنده‌ها می‌شود.
  1. باعث از کارافتادن و خرابی لنز دی‌وی‌دی می‌شود.

نکات مهم در سرویس دوره ای سرور  

قبل از انجام سرویس دوره ای سرور حتما از سرور خود بکاپ بگیرید زیرا مسئولیت سرویس‌های شبکه و اطلاعات ذخیره شده روی هاردها به عهده مشتری است و شرکت مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

سرور حداقل 1 و حداکثر 2 ساعت خاموش و خارج از سرویس خواهد بود.

سرویس دوره ای سرور در تهران، تا 6 ماه بعد از خرید رایگان است و در خارج از تهران فقط هزینه ایاب و ذهاب کارشناس به عهده مشتری است.

برچسب‌های گارانتی نباید پاره یا مخدوش شده باشد.

در سرویس دوره ای سرور چه کارهایی انجام می‌شود؟

  • بررسی و آزمایش کامل سخت افزارهای نصب شده روی سرور با نرم افزار
  • رفع کامل گرد و غبار و اسپری کردن مادربرد و دیگر تجهیزات سرور
  • ترمیم خمیر سیلیکون CPUها
  • به روزرسانی فریمور سرور در صورت درخواست مشتری