نماد اعتماد

Cma در سرور چیست

Cma در سرور 

برای مرتب کردن کابل های پشت سرور نصب و می گیردد و جلوی قطعی کابل برق و شیکه ایناه را میگیرد.

Cma در سرور چیست

Cable Management Arm یک دستگاه فلزی یا پلاستیکی است که بر روی میز کامپیوتر یا دستگاه‌های دیگر نصب می‌شود تا کابل‌ها را به صورت مرتب و منظم در محل قرار دهد. این دستگاه‌ها به طور خاص برای مدیریت کابل‌های شبکه، برق، USB و دیگر کابل‌های مربوط به دستگاه‌های الکترونیکی استفاده می‌شوند. با استفاده از Cable Management Arm، کابل‌ها به نحوی مرتب و آراسته قرار می‌گیرند که نه تنها منظمی ظاهری را افزایش می‌دهد بلکه از خطرات ناشی از گره خوردن کابل‌ها و همچنین تداخل با کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی جلوگیری می‌کند.

خرید ریل کیت سرور DL360 g10 hp

cma مخفف چیست؟

Install the cable management arm مخفف این کلمه در زیان انگلیسی هست.

نصب ریل کیت روی سرور hp

برای نصب ریل کیت روی سرورابتدا تیغه سمت سرور را روس سرور نصب کرده و سپس تیغه سمت رک را نیز روی رک نصب می کنیم در ادامه ریلهایی که روی رک نصب کرده بیرون اورده و خارهای ریل را در رک جا میزنیم . برای درک بهتر در مورد نصب ریلکیت روی سرور رک به ویدیو نصب ریل روی رک توجه کنید.

معرفی Cable Management سرور hpe

در ابتدا این سوال را از خود می پرسیم کیبل منیجمنت چیست؟ CABLE MANAGEMENT در واقع قطعه ایست که وظیفه ی نظم بخشیدن به کابلهای دیتا سنتر را دارد. کیبل منیجمنت ها در دو نوع پلاستیکی و فلزی تولید و به بازار عرضه میشوند.

حال در ادامه به معرفی hpe Cable Management می پردازیم. کیبل منیجمنت اچ پی مانند بقیه کیبل منیجمنت ها وظیفه نظم دادن به کابل های ورودی و خروجی سرور را دارد. معمولا در سرورهای نو دو یونیت کیبل منجمنت ها در باکس سرور نو قراردارد و نیاز به تهیه ی ان به صورت جداگانه نیست.

مشخصات کیبل منیجمنت سرور hp

در واقع Cable Management اچ پی درواقع بازوی نگهدارنده کابل سرور اچ پی که وظیفه ی نظم دادن به کابلهای ورودی و خروجی سرور را دارد. باید قبل از نصب تجهیزات رک روی رک کیبل منیجمنت را نصب کنید. استفاده از کیبل منیجمنت باعث می شود در صورتی که به هر دلیلی سرور را از رک خارج کردید نیازی به جداسازی کابلهای متصل به سرور نداشته باشید.

فروش Cable Management سرور hp

 رضایت حال شما عزیزان فروش تجهیزات جانبی سرور مانند فروش کیبل منیجمنت اچ پی را نیز در دستور کار خود قرار داده است. فروش کیبل منیجمنت اچ پی با پارت های مختلف و متناسب با سرورهای مختلف در سایت .

انواع کیبل منیجمنت سرور HPE

Hpe cable management انواع مختلفی دارند. در بالا پنج پارت نامبر پر کاربرد کیبل منیجمنت سرور اچ پی را برای شما آورده ایم. انواع کیبل کیبیل منیجمنت اچ پی شامل : کیبل منیجمنت سرور رک مونت، کیبل منیجمنت سرور ایستاده، کیبل منیجمنت سرور تک یونیت و کیبل منیجمنت سرور دو یونیت می باشد. شما می توانید با توجه به مدل سرور خود از هر کدام از این کیبل منیجمنتها انتخاب کنید. همچنین می توانید میتوانید در دیتاشیت سرور پارت نامبر کیبل منیجمنت را پیدا کنید و با پارتهای بالا مقایسه کنید.

خرید Cable Management سرور HPE

برای خرید کیبل منیجمنت اچ پی به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید. برای خرید HPE CABLE MANAGEMENT به صورت اینترنتی می توانید  اگر تصمیم به خرید حضوری دارید می توانید به فروشگاه سری بزنید. شرکت امکان پرداخت درب محل را برای شما فراهم نموده و شما می توانید برای خرید Cable Management و پرداخت درب شرکت با کارشناسان در ت اس باشید.

قیمت کیبل منیجمنت سرور HP

قیمت Cable Management وابسته به تعداد یونیت و اورجینال بودن کیبل منیجمنت متغیر است. در بالا قیمت کیبل منیجمنت سرور و مشخصات آن را آوردهایم. قیمت Cable Management در بالا به همراه مشخصات برای شما آورده شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر قیمت CABLE MANAGEMENT سرور اچ پی می توانید باشرکت در تماس باشید.

قیمت ریل کیت سرور اج پی اینجامیتوانید مشاهده کنید.