نماد اعتماد

بهترین کامپیوتر 2023

بهترین کامپیوتر و ورک استشن  2023

در اینجا با شما هستیم تابهترین سرور های و ورک استشن هایی که میتوانید انها را با کارکرد سرور گونه تهیه کنید برای شما اجرایی کنیم .خرید سرور های اچ پی ای و با وررک استشن های اچ پی بهترین گزینه میباشد.

گران ترین سرور جهان

بهترین کامپیوتر 2023

 بهترین کامپیوتر برای شما تا حد زیادی به نیاز شما بستگی دارد. هنگام انتخاب یکی، هدف اصلی شما یافتن رایانه شخصی است که بتواند نیازهای روزانه شما را بدون کاهش سرعت یا گرم کردن کل فضای شما برطرف کند.اگر این خواسته ها شامل کارهای فشرده مانند ویرایش ویدیو یا بازی باشد، ممکن است به چیزی با مشخصات قدرتمندتر نیاز داشته باشید. اما، اگر فقط به چیزی برای ارسال ایمیل و پخش محتوا نیاز دارید، بهتر است از یک سیستم مقرون به صرفه تر استفاده کنید.

برترین رایانه های شخصی

خوشبختانه، شما فقط با نوع کامپیوتری که می‌خواهید، گزینه‌های زیادی دارید، بسیار کمتر از مارک‌های خاص و چیزهایی که روی میز می‌آورند. فقط به خاطر داشته باشید که قبل از خرید کامپیوتر بعدی خود باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. به هر حال اگر نتوانید قدرت آن را به حداکثر برسانید، نمی خواهید پول زیادی را برای یک مدل مجهز هدر دهید.

ما به شما کمک می‌کنیم به‌جای خرید چیزی که زیاده‌روی می‌کند یا ارزان‌قیمت که به سختی کار می‌کند، چیزی دریافت کنید که بهترین ارزش را برای پولتان دارد. ما از تجربه چندین ساله خود در رایانه شخصی استفاده کرده ایم و آنها را با سرعت آنها اجرا می کنیم و فقط بهترین رایانه های موجود در بازار را انتخاب می کنیم.چه بهترین رایانه بازی مقرون به صرفه باشد یا بهترین رایانه همه کاره که به دنبال آن هستید، به احتمال زیاد ما آن را آزمایش کرده ایم.

شما چیزی از انتخاب های ما در زیر پیدا خواهید کرد که مطابق با نیازها و کیف پول شما باشد.اگر نیاز به ایجاد محتوای سنگین دارید، یکی از بهترین ایستگاه های کاری ممکن است ایده آل باشد. در غیر این صورت، یکی از بهترین کامپیوترهای زیر کافی است. ما حتی بهترین قیمت‌های موجود را در نظر گرفته‌ایم تا بتوانید در صورت موجود بودن معامله رایانه شخصی، پس‌انداز کنید.

بهترین سرور 2023

چرا می‌توانید به mrhp اعتماد کنید بازبین‌های متخصص ما ساعت‌ها به آزمایش و مقایسه محصولات و خدمات می‌پردازند تا بتوانید بهترین را برای خود انتخاب کنید. درباره نحوه آزمایش ما بیشتر بدانید.

1. Dell XPS Desktop

SPECIFICATIONS

  • بهترین کامپیوتر دسکتاپ تاور برای استفاده تجاری و روزمره
  • CPU: 12th-generation Intel Core i5 – i9
  • Graphics: Up to NVIDIA GeForce RTX 3090
  • RAM: Up to 128GB DDR5-3600 (or 64GB DDR5-4400)
  • Storage: Up to 2TB M.2 PCIe NVME SSD + 2TB SATA 7200RPM HDD

ما آخرین بررسی خود را از دسکتاپ Dell XPS به پایان نرسانده‌ایم، اما با توجه به آنچه قبلاً در آزمایش خود دیده‌ایم، واقعاً نمی‌توانستیم صبر کنیم تا به شما بگوییم این رایانه چقدر عالی است.این رایانه رومیزی نسبتا جمع و جور که از پردازنده‌های Intel Core نسل دوازدهم (حداکثر Core i9-12900K) و تا Nvidia RTX 3090 پشتیبانی می‌کند، عملکرد بسیار خوبی دارد. و با توجه به اینکه این یک رایانه شخصی Dell است (دل همچنان یکی از بهترین ادغام‌کننده‌های سیستم‌های OEM در جهان است)، سخت‌افزار موجود در دسکتاپ XPS می‌تواند سیستم‌های مشابه را از رقبای خود با پیکربندی‌های سخت‌افزاری یکسان با قیمتی کمتر دور کند.بنابراین، چه فقط به دنبال یک کامپیوتر اداری خانگی جدید باشید و چه به دنبال یک ایستگاه کاری خلاقانه اختصاصی هستید که به ضرر شما نباشد (با عملکرد جدی بازی در کنار راه‌اندازی)، پس واقعاً نمی‌توانید با دسکتاپ XPS.

2. Apple Mac mini (M1، 2020)

بهترین دسکتاپ مک برای اکثر مردم
مشخصات فنی

  • CPU: تراشه Apple M1 با CPU 8 هسته گرافیک: GPURAM یکپارچه 8 هسته ای: 8 گیگابایت - 64 گیگابایت حافظه یکپارچه ذخیره سازی: 256 گیگابایت - 2 ترابایت SSD ابعاد (W x D x H): 19.7 x 19.7 x 3.6 سانتی متر
  • مشاهده در very.co.uk
  • مشاهده در استودیو
  • دلایل خرید
  • +همون طرح دوست داشتنی
  • +عملکرد خیلی خوب
  • سخت افزار + M1 برای کاربران خانگی عالی است
  • دلایلی برای اجتناب
  • -نمی توان از eGPU استفاده کرد

 بهترین سرور رومیزی برای کار و بازی

یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های شگفت‌انگیز اپل apple در سال‌های اخیر، مک مینی به‌روز شده است که از سیلیکون افتتاحیه اپل، تراشه Apple M1 پشتیبانی می‌کند. اگرچه سخت‌افزار قدرتمندتری در زیر  پوت دارد، اما با طراحی بسیار دوست‌داشتنی‌اش همچنان چیزهای درجه یک را حفظ می‌کند.

این قدرتمندتر از همیشه است – با عملکرد ویرایش ویدیویی بیش از حد مطلوب، حتی در 8K، و اکنون به لطف این تراشه جدید می‌تواند برنامه‌های iOS و بهترین بازی‌های مک را اجرا کند. در تمام این مدت، همچنان عنوان خود را به عنوان ارزان‌ترین مک تاریخ حفظ کرده است – خبر فوق‌العاده‌ای برای طرفداران مقرون‌به‌صرفه اپل، حتی در شرایطی که انتظار داریم یک به‌روزرسانی دیگر Mac Mini با تراشه جدید Apple M2 در سال 2023 منتشر شود.با توجه به اینکه M2 MacBook Air با افزایش قیمت قابل توجهی روبرو شد، M2 Mac Mini ممکن است چیزی مشابه را ببیند، بنابراین این مدل M1 همچنان به دلیل عملکرد عالی و مقرون به صرفه بودن، برای ما عزیز باقی خواهد ماند، چیزی که این روزها همه ما می توانیم از آن بهره مند شویم.

  • 3. MSI MEG Aegis Ti5

  • The best gaming PC that doesn't absolute destroy your retirement savings
  • SPECIFICATIONS

  • CPU: Up to Intel Core i9-12900K
  • Graphics: Up to NVIDIA GeForce RTX 3090
  • RAM: Up to 128GB 4400MHz DDR5
  • Storage: Up to 2TB SSD + 3TB HDD
  • REASONS TO BUY

  • Ridiculously powerful
  • Eye-catching chassis
  • Funky 'Gamer Dial' display
  • REASONS TO AVOID

  • Very expensive
  • Limited port selection
  • Design won't be for everyone

مطمئناً برای همه نخواهد بود، اما گاهی اوقات شما فقط بهترین بهترین ها را می خواهید، کرم مطلق محصول. طبق قضاوت ما، این MSI MEG Aegis Ti5 است: یک رایانه بازی تقریباً مضحک و قدرتمند با یک شاسی منحصر به فرد که شامل یک «Gamer Dial» در جلو است، که می تواند برای تغییر تنظیمات عملکرد سیستم شما و همچنین نمایش اطلاعات یا نمایش داده شود.

انیمیشن های سرگرم کننده بر روی صفحه نمایش مدور آن.طبیعتا MEG Aegis Ti5 در مدل های مختلفی عرضه می شود که همگی به جدیدترین سخت افزارهای بازی مجهز هستند. جدیدترین پیکربندی با مشخصات بالا از پردازنده مرکزی اینتل Core i9-12900K و کارت گرافیک Nvidia RTX 3090 استفاده می‌کند و اگر دقیقاً آن چیزی نیست که به دنبال آن هستید، مدل‌های مختلفی در دسترس هستند. . البته، بیشتر این مدل‌ها یک پنی برای شما هزینه خواهند داشت، اما اگر به دنبال بهترین عملکرد هستید، دیگر به دنبال آن نباشید.

4. Apple iMac 24-inch M1 2021

The best all-in-one computer gets a welcome redesign

SPECIFICATIONS

  • CPU: Apple M1 chip with 8‑core CPU
  • Graphics: Integrated 7-core – 8-core GPU
  • RAM: 8GB – 16GB unified memory
  • Screen: 24-inch 4.5K Retina display
  • Storage: up to 2TB
  • TODAY'S BEST DEALS

طراحی مجدد 2021 iMac همیشه حاضر به همان اندازه که به نظر می رسد خوب است و دارای صفحه نمایش بزرگ شده (24 اینچ نسبت به مدل های 21.5 اینچی قبلی) و مجموعه ای از طرح های رنگی پر جنب و جوش است. iMac جدید اکنون با سیلیکون خود اپل کار می کند و از تراشه قدرتمند Apple M1 برای ارتقای عملکرد فراتر از iMac های قدیمی مجهز به اینتل استفاده می کند. این یک پلتفرم همه کاره و موثر برای هر حجم کاری حرفه ای است، و امروزه بازی در مک حتی یک گزینه ملموس است.

اگر یک سیستم همه کاره می‌خواهید که مستقیماً از جعبه خارج شود، iMac 2021 یک انتخاب فوق‌العاده است، مسلماً بهترین گزینه موجود در بازار در حال حاضر. حتی با صفحه‌کلید جادویی و ماوس جادویی بی‌سیم اپل - رنگی برای مطابقت با iMac شما، ممکن است اضافه کنیم - ارائه می‌شود تا بتوانید در لحظه تنظیم آن به کار بپردازید. یک وب‌کم فول اچ‌دی و راه‌اندازی میکروفون سه‌گانه با کیفیت استودیو، وضوح بسیار خوبی در تماس‌های ویدیویی ایجاد می‌کند.

صفحه نمایش جدید یک صفحه نمایش روشن و رنگارنگ با وضوح بالا است که برای ویرایش عکس و ویدیو نیز به طرز شگفت انگیزی عمل می کند.

 

چگونه بهترین رایانه شخصی را برای خود انتخاب کنیم
یافتن بهترین رایانه می تواند چالش برانگیز باشد زیرا انواع مختلفی از رایانه های شخصی رومیزی وجود دارد. ما به انواع مختلف نگاه می کنیم و آنها را با رایانه های شخصی دیگر در کلاس خود مقایسه می کنیم و همه چیز را از قیمت گرفته تا عملکرد در نظر می گیریم.فقط به این دلیل که چیزی ارزان است به این معنی نیست که بد است، بنابراین رایانه های شخصی مقرون به صرفه به اندازه سیستم های پیشرفته نیاز به بازرسی دقیق دارند و در همه موارد ما عملکرد رایانه شخصی را در برابر قیمت مورد انتظار برای یک محصول در آن کلاس در نظر می گیریم.

این بدان معناست که رایانه‌های شخصی کمتر از 500 دلار / 500 پوند / 800 دلار استرالیا به اندازه بهترین رایانه‌های شخصی بازی قدرتمند نخواهد بود، اما اگر عملکردی بهتر از انتظارات ما داشته باشد، کاندیدای قوی برای لیست ما خواهد بود. در همین حال، اگر یک رایانه شخصی بهترین عملکرد در کلاس خود را داشته باشد، اما سه برابر آن چیزی که باید بفروشد، بعید است که آن را به کسی توصیه کنیم، زیرا می توانید با کاهش جزئی عملکرد، هزینه بسیار کمتری بپردازید.

کدام پیکربندی کامپیوتر بهتر است؟

بهترین پیکربندی رایانه بستگی به این دارد که از رایانه شخصی خود برای چه چیزی استفاده می کنید. شما باید به CPU، GPU، هارد دیسک و SSD ها و RAM در برج خود توجه کنید زیرا برای پیکربندی بهینه رایانه باید هر یک از جنبه های جداگانه تغییر کند.اگر از رایانه رومیزی خود برای کارهای روزمره استفاده می کنید، به CPU یا GPU پرقدرت نیاز نخواهید داشت و SSD و RAM استاندارد به خوبی انجام می دهند. با این حال، برج‌های رایانه‌های شخصی بازی به آن پردازنده‌ها و پردازنده‌های گرافیکی پرقدرت و همچنین مقدار زیادی هارد دیسک و فضای ذخیره‌سازی SSD برای بازی‌های با وضوح بالا نیاز دارند.

بهترین مارک کامپیوتر کدام است؟

بهترین مارک کامپیوتر بستگی به این دارد که رایانه شما چه عملکردی دارد و برای چه کاری از آن استفاده می کنید. دل و لنوو اگر به سیستم عامل های ویندوز علاقه دارید، رایانه های روزانه بسیار خوبی را انجام می دهند، اما اپل رایانه های رومیزی فوق العاده ای نیز دارد اگر بتوانید هزینه های گران قیمت آنها را بپردازید.از سوی دیگر، اگر کامپیوتری می‌خواهید که دارای قابلیت‌های بازی باشد، اگر به دنبال بالاترین کیفیت هستید، بهتر است به برندهایی مانند MSI، Corsair یا حتی Alienware (یک برند متمرکز بر بازی متعلق به دل) نگاه کنید. کامپیوتر بازی بسیاری از برندهای رایانه بهترین رایانه های شخصی را دارند که با کیفیت و مقرون به صرفه هستند، بنابراین بهترین مارک رایانه برای شما در نهایت به آنچه می خواهید رایانه شخصی شما انجام دهد بستگی دارد.

چگونه تست می کنیم

در اینجا در TechRadar، ما به آزمایش دقیق هر قطعه سخت افزاری که از دست ما می گذرد اعتقاد داریم. اگر در طول آزمایش تحت تأثیر قرار نگیرد، ما همیشه به شما اطلاع خواهیم داد. ما به شما توصیه نمی کنیم محصولی را بخرید که از میانگین عملکرد برای محدوده قیمتی آن کمتر باشد.

فرآیند آزمایش ما از محصولی به محصول دیگر متفاوت است، اما ما همیشه مطمئن هستیم که مناسب ترین آزمایش ها را با توجه به هدف هدف هر آنچه که بررسی می کنیم، انجام می دهیم. این بدان معناست که ما همیشه مطمئن هستیم که تست های بازی زیادی را روی یک لپ تاپ بازی انجام می دهیم، یا معیارهای ویرایش را برای رایانه های شخصی ایستگاه کاری رومیزی انجام می دهیم. همچنین همیشه کیفیت ساخت یک محصول را بررسی می کنیم تا ببینیم آیا با برچسب قیمت پیوست شده مطابقت دارد یا خیر.اگر می‌خواهید در مورد نحوه آزمایش و رتبه‌بندی رایانه‌ها در این راهنما اطلاعات بیشتری کسب کنید، توضیح ما را در مورد نحوه آزمایش لپ‌تاپ و رایانه‌های رومیزی بررسی کنید تا بیشتر بدانید.

6. Mac Studio

  • The best Mac computer for serious professionals
  • SPECIFICATIONS

  • CPU: Apple 10-core M1 Max or 20-core M1 Ultra
  • Graphics: Integrated 24-core - 32-core (M1 Max) or 48-core - 64-core (M1 Ultra) GPU
  • RAM: 32GB – 128GB unified memory
  • Storage: 512GB – 8TB SSD
  • Dimensions (H x W x D): 9.5 x 19.7 x 19.7 cm

اگر یک حرفه ای خلاق هستید، Mac Studio اساسا بهترین رایانه ای است که می توانید در حال حاضر بخرید. آن را مانند یک مک مینی فوق‌العاده شارژ کنید که مستقیماً تولیدکنندگان محتوای دیجیتال را هدف قرار می‌دهد، مجهز به تراشه قدرتمند M1 Max یا M1 Ultra از اپل همراه با 128 گیگابایت رم.

این تراشه ها به دلیل تمرکز لیزری بر روی حجم کاری خلاقانه به جای عملکرد کلی تر M2، در واقع برای تولید محتوای سطح بالا نسبت به تراشه M2 تازه معرفی شده موثرتر هستند. کارهای سنگین مانند رندر کردن انیمیشن‌های سه بعدی پیچیده یا ویرایش فیلم‌های 8K همگی برای مک استودیو در یک روز کار می‌کنند، مشروط بر اینکه یک صفحه نمایش مناسب برای اتصال آن داشته باشید.

مانند مک مینی، مک استودیو در هنگام دویدن بسیار جمع و جور است و به طور موثری بی صدا است، بنابراین در حین کار نگران پاک کردن فضای میز یا گوش دادن به صدای زمزمه طرفداران نخواهید بود. برخلاف برخی از کامپیوترهای موجود در این لیست، مک استودیو را نمی توان ارتقا داد - یکی از عوارض طراحی فشرده آن - و همچنین بسیار بسیار گران است. اما اگر شما یک خلاق حرفه ای هستید، این قیمت غیر قابل انکار ارزش درخواستی را دارد.

5. Corsair One i300

The best compact workstation for gaming and content creation

SPECIFICATIONS

  • CPU: up to 12th Gen Intel Core i9-12900K
  • Graphics: up to Nvidia RTX 3080 Ti
  • RAM: up to 64GB DDR4 2666MHz
  • Storage: 1 x M.2 SSD + 1 x 2.5" HDD / SSD

Corsair One i300 یک قطعه الهام گرفته شده از مهندسی سخت‌افزار کامپیوتری، یک کامپیوتر ایستگاه کاری فوق‌العاده فشرده است که از برخی از انتخاب‌های طراحی داخلی هوشمند بهره می‌برد تا عملکرد سطح بالایی را با ردپایی که به سختی بزرگ‌تر از Lenovo IdeaCentre Mini 5i بالاتر دیده می‌شود، ارائه دهد. فهرست همچنین به لطف فن تک سقفی و پانل‌های جانبی سوراخ‌دار، نسبت به بسیاری از رایانه‌های شخصی قدرتمند، بی‌صداتر کار می‌کند.

One i300 احتمالاً برای یک کاربر معمولی کمی بیش از حد است، با توجه به اجزای داخلی سطح بالا و قیمت ورودی آن. با این حال، این بدون شک قوی‌ترین رایانه شخصی فشرده موجود در حال حاضر است و Corsair مدل‌های مختلفی را با پردازنده‌های AMD و Intel ارائه می‌کند. اگر به دنبال یک رایانه شخصی رده بالا برای کارهای تولید محتوا با منابع فشرده یا بازی های 4K (یا هر دو!) هستید، این یک انتخاب عالی است.

طراحی جمع و جور قابل توجه به این معنی است که باز کردن شاسی برای ارتقاء اجزای خود یک پیشنهاد دشوار - البته نه کاملاً غیرممکن - است، اما خوشبختانه سخت افزار ارائه شده در اینجا به این معنی است که Corsair One i300 باید برای سال‌های آینده به شما خدمت کند.

میتوانید اینجا بهترین سرور اچ پی سال 2018 ر ا نیز که سری قیمت سرور hp dl380 g9