نماد اعتماد

سرور چیست

سرور چیست؟ و انچه باید در مورد سرور بدانیم

فروشــگاه اینترنتی دکتــــر اچ پی که زیر نظر شرکت فنی و مهندسی  ماهان شبکه ایرانیان فعالیت دارد. بیشتر در زمینه فــروش سرور اچ پی و قطعــات اچ پی برای نسل های G5 و G6 و G7 و G8 و G9 و G10 و  G10 پلاس  و G11 فعالیت دارد.

لینک های مفید

دکتر اچ پی به عنوان یکی از قدیمی‌ ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه ، با پایبندی به سه اصل کلیدی: پرداخت در محل ، 7 روز ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا ، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. مجموعه دکتر اچ پی کلیه محصولات خود را از بازار داخل تهیه کرده و با توجه به وجود دو مرحله QC در شرکت ، همواره بهترین کیفیت و  قیمت را برای مشتری خود عرضه می کند. دکتـــر اچ پـی با افتخــار ارائــه دهنــده محصــولات اچ پـی

خرید سرور

 HP کمپانی را میتوان به عنوان یکی از پنج شرکت بزرگ فناوری اطلاعات در دنیا معرفی کرد که با اخرین متد های نرم افزار ی و سخت افزاری را تولید میکند و می توان گفت یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده سرور های اچ پی میباشد سرور HP به دلیل امنیت بسیار بالا و کارایی بسیار خوبی که دارد مورد تقدیر بسیاری از دست اندرکاران ای تی قرار گرفته است و می توان گفت که بیبشتر بازار سرور را در دینا در اختیار دارد.

اچ پی سرور دارای مدل ها مختلفی میباشد و می توان گفت که هر سرور اچ پی برای محیط خاصی و برای شرایط مختلف یک گونه مجزا طراحی کرده هست یکسری سرور ها رک مونت هستند یکسری سرور کیس هستتند و یکسری ها دارای فن های قدرتمندکه کاررا برای محیط های گرم راحت تر می کنند.

سرور HP استوک 

با توجه به اینکه قیمت سرور های نیو اچ پی بسیار بالا هست و در توان بسیاری ازر شرکت های داخلی نیست معمولا از سرور استوک یا سرور دست دوم نیز استفاد می شود مثلا برای شرکت های خصوصی یا مغازه ها یا افیس های کوچک سرور های استوک یا دست دوم بهرین انتخاب می باشند در ماهان شبکه ایرانیان بنا بر نیاز مشتری ها سرورهای دست دوم نیز به فروش می رسد.

 خرید اچ پی

سایت فروش اینترنتی شرکت ماهان شبکه ایرانیان که بصورت مستقیم تمام محصولات سرور HP را اراه می دهد و شما میتوانید با وارد شدن به این سایت شرکت تمام اطلاعات لازم در مورد فروش سرور HP را دراین سایت مطالعه کنید فروش سرور و تمام قطعات داخلی سرور در سایت بصورت اینترنتی انجام می گیرد و میتوانید عکس و تصاویر کالاهای مورد نظر نیز بصورت شفاف مشاهده کنید برای اطلاعات ببشتر نیز میتوانید تصاویر کالای درخاستی خود را طریق پیام رسان های داخلی 09128352023 درخواست نمایید و تا همکاران مادر قسمت فروش سرور اچ پی برای شما ارسال کنند.

 خرید سرور اچ پی

  

ویژگی ها و مزایا سرور HP

از ویژگی‌هایی که با خرید سرور  hp در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توان به موارد مهمی اشاره کرد که در میزانعملکرد و سرویس‌دهی نقش بسیار زیادی خواهند داشت.

  • سرعت بالای سرور اچ پی  به علت استفاده از منابع قدرتمند و زیر ساخت‌های استاندارد و اتصال ۲۴ ساعته به یک اینترنت پر سرعت خارجی یا داخلی، می‌تواند بازدهی کسب‌وکار و خدمات شمارا افزایش داده و تمام این امکانات اختصاصی سرور در اختیار شماست و با کس دیگری این سرور رو شریک نیستید.

  • سخت افزار  با امنیت بالا، در اختیار دارید .
  • قیمت سرور اچ پی به نسبت سرورهای اختصاصی مناسب‌تر بوده و می‌تواند در بحث مدیریت سرمایه تأثیر گذار باشد،
  • همچنین شما یکبار هزینه میکنید و دیگر نیاز نیست ماهانه هزین های جداگانه پرداخت کنید .
  • حتی اگر کمی شناخت از سخت افزار داشته باشید می توانید کارهای بیشتری نیز انجام بدهید .
  • با مدیریت کامل این سرورها قابلیت خاموش یا روشن کردن، نصب یا حذف داده‌ها و اطلاعات سیستم‌عامل بدون هیچ محدودیتی امکان‌پذیر می‌باشد.
  • فضای به کاپ و پشتیبانی در کنار قابلیت استفاده به‌عنوان میل سرور از وی پی اس ها، دیگر ویژگی‌های این سرور اچ پی اختصاصی می‌باشد.
  • با استفاده از تکنولوژی ILO سرور اچ پی ، می‌توانید در هرلحظه از شبانه‌روز که نیاز به منابع سخت‌افزاری خود را چک کنید .
  • ، با ورود به سیستم ILO ، بوسیله مدیریت از راه دور سرور اچ پی خود رو اپدیت یا حتی ریستارت بکنید یا حتی ویندوز نصب کنید.

چرا سرور HP

  •     اگر شما نیازمند یک سرور با دسترسی های بیشتر از یک  پی سی یا کامپیوتر معمولی هستید.حتما نیازمند خرید سرور فیزیکی هستید.
  •     اگر شما دارای یک سایت آموزش آنلاین با حدود ۱۰۰ کاربر آنلاین هستید و می خواهید تعداد مشتریان خود را از 100 نفر بالاتر ببرید دیگر سرور های اشراکی یا مشترک به در کار و بیزینس شما نمی خورد.و حتما نیازمند خرید سرور قیزیکی با کانفیگ بسیار قوی هستید.
  •     اگر شما سایتی با کنترل پنل اختصاصی دارید، که توسط php یا ASP توسعه یافته  نیارمند دسترسی همه جانبه دسترسی های سطح بالا هستید.و این درسرور های اشتراکی به دست نمی اید و باید به فکر تهیه یک سرور خاص باشید.
  •     اگر شما به صورت خصوصی یا عمومی فایل حجیم به اشتراک میگذارید.دیگر برای اشتراک دیتایتان باید کارتهای شبکه اختصاصی فراهم کنید و از پهنای باند های اختصاصی استفاده کنید.
  •     اگر نیازمند سرور اختصاصی و فیزیکی ، برای ارسال ایمیل های اختصاصی شرکتتان هستید.اگر شما یک شرکت بسیار مهم و حساس هستید نمی توانید اجازه دهید هر کسی با هر ای پی تاشناخته شده به سرور فیزیکی شما دسترسی داشته باشد.
  •     اگر نیازمند یک سرور ، برای مدیریت سیستم های یکپارچه هستید.مدیریت مرکزی تنها و تنها با یک سرور فیزیکی قوی در راس هرم مدیریتی شما  امکان پذیر هست.
  •     اگر نیازمند یک سرور برای مدیریت، دیتا بیس های حجیم هستید.
  •     اگر نیازمند تهیه پشتیبان توسط Git برای تیم توسعه خود هستید.نرم افزار ها و تیم توسعه شما تمام سرمایه شرکت شما هست و باید برای پشتیلان گیری  و حتی کار با یک سرور قدرتمند و اختصاصی تهیه کنید.
  •     سرور بورس؛ اگر نیازی مند تحلیل معادلات بورسی هسید. تحلیل داده های رسیده از کیه برنامه ها با سرور های معمولی و مشترک امکان پذیر نیست و باید از سرور های فیزیکی و اختصاصی استفاده کنید.

سرور HP

خرید سرور اچ پی در ایران و خدمات سرور اچ پی یک امر بسیار مهم و حیاتی می باشد خرید سرور اچ پی و فروش سرور اچ پی  در ماهان شبکه ایرانیان بصورت مستقیم انجام می پذیرد همه می دانیم که سرور اچ پی یکی از پرفروش ترین سرور کاربردی در دنیا می باشد خرید سرور اچ پی در ماهان شبکه ایرانیان با یکسال گارانتی انجام می پذیرد.

خرید سرور اچ پی را می توان گفت که سرور HP دارای قطعات مختلفی می باشد که مهم ترین این قطعات سرور اچ پی  به صورت زیر میباشد.

این سه محصول بالا مهمترین قطعات سرور اچ پی ای  میباشد که می توانید انها را برای خرید سرور اچ پی حتما باید مدنظر قرار بدهید این قطعات بصورت اورجینال و غیر اورجینال در بازار ایران به فروش می رسد و در ماهان شبکه ایرانیان ما تمام تلاش خود را می کنیم که بهترین سرور را با بهترین قطعات سرور اچ پی برای مشتریان عزیز اماده کنیم. می توانید مدنظر داشته باشید که سرور های اچ پی ای با توجه به قیمت بسیار بالای این سرور ها  و قطعات سرور که در داخل انها به کار برده شده هست دارای گارانتی یکساله می باشد.



HP Products

تماس با واحد فروش سرور اچ پی  91008413  داخلی 110-120 - برای استعلام قیمت سرور hp  و همچنین می توانید برای خرید سرور hp استوک از طریق واتس اپ , بله به شماره 09128352023 پیام دهید.

خريد سرور اچ پي چه مزايايي نسبت به ساير برندها دارد؟

شرکت hp به خودي خود به عنوان يک برند قدرتمند در زمينه ماشين هاي اداري و لپ تاپ، شناخته مي شود اما توليدات اين برند به همين جا ختم نمي شود و در زمينه هاي ديگري به خوبي همان ماشين هاي اداري و کامپيوتر فعال است و قدرت نمايي خواهد کرد . در زمينه سرورها و تجهيزات ذخيره سازي با اضافه کردن E که مخفف Enterprsie (تجاري) به آخر برند HP، فعاليت گسترده اي را در سطح بين المللي صورت مي پذيرد.اچ پي توانايي توليد و طراحي سرورهاي بسيار انعطاف و ارتقاپذيررا دارد. در اينجا به برخي از ويژگي ها خواهيم پرداخت که اين برند را نسبت به رقبا در صدر قرار مي دهد:

    • سرورهاي HPE از نظر سخت افزار پذيري نسبت به ساير رقبا قدرتمندتر عمل خواهند کرد . و با برخورداري از سيستم مديريت (iLO) سرورهاي HPE نسبت به ساير رقبا از عملکرد مطلوبتري دارند.
  • از نظر تکنولوژي، سرورهاي اچ پي برتري چشمگيري دارند. اگر چه خريد سرور اچ پی قيمت گرانتري نسبت به برند هاي ديگرداشته ولي خريد آن بسيار ارزشمند است. پشتيباني، تعمير و خريد قطعات آن در مقابل ساير برندها، بسيارقابل دسترس تر وراحت تر انجام مي شود.
  • همانطور که توضيح داديم، خريد سرورهاي نسل آخر بهترين انتخاب و پيشنهاد است . اما نسل هاي قبلتر هم مي توانند نياز يک کسب و کاررا رفع کنند .در آخر براي خريد سرور آن چه بصورت استوک و چه بصورت نو، با کارشناسان تماس بگيريد.
  • خريد سرور استوک براي کسب و کارهايي پيشنهاد مي شود، که هزينه خريد سرور براي آنها سنگين است و براي شروع حتماً و بهرحال داراي سرور باشند. معمولاً سرورهاي نسل آخر HPE در بازاراز قيمتي بسيار بالا برخوردار هستند بهترين گزينه خريد سرورهاي استوک نسل ها قبلترمي باشد . خريد سرور استوک ، دليل بر ضعيف سخت افزاري آنها نبوده اما مي تواند نياز کسب و کار رفع کند و يا حتي ارتقا بيابد اما بايد گفت که تکنولوژي و سرعت پردازش سرورهاي نسل جديدتر بهتر است.

آیا سرورهای HP خوب هستند؟
دل و اچ پی از محبوب ترین برندهایی هستند که سرورهای قدرتمند، محکم و قابل اعتماد تولید می کنند. هر دو برند تقریباً از محبوبیت یکسانی برخوردار هستند و ویژگی ها و مزایای مشابهی را ارائه می دهند، به استثنای چند مورد خاص برای هر برند.

سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 چیست؟ اخرین و قوی ترین نسل سرور اچ پی موجود در بازار به همراه g10 plus سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 به طور ایمن برای کاهش هزینه ها و پیچیدگی طراحی شده است و دارای خانواده مقیاس پذیر Intel® Xeon® Processor با حداکثر 60 درصد افزایش عملکرد 1 و 27 درصد افزایش در هسته 2، به علاوه HPE 2933 MT/s است. حافظه هوشمند DDR4 با پشتیبانی از 3.0 ترابایت.

 خرید سرور hp g9 چیست ؟ هارد سرور hp g9 یکی از پرفروش ترین سرور های دست دوم و استوک اچ پی ای میباشد که می توانید با بهترین قیمت و با گاراتی 3 ماهه از دکتر اچ پی تهیه کنید.