نماد اعتماد

خرید سرور IPTV

قیمت سرور  IPTV  

نحوه عملکرد تلویزیون تحت شبکه. تمامی تلویزیون‌ها از طریق کابل شبکه به سرور IPTV متصل می‌باشند و سرور IPTV مدیریت کامل لیست کانال را به عهده خواهد گرفت.

IPTV چیست و چگونه کار می کند؟

در این مقاله در مورد IPTV چیست و چگونه کار می کند؟صبحت خواهیم کرد.

مزایا، معایب و مزایای IPTV چیست؟

جایی که ما شاهد سریع ترین نرخ پذیرش IPTV هستیم، مربوط به کسانی است که از ست تاپ باکس استفاده می کنند. نباید با دستگاه‌های ویدیوی درخواستی (VOD) مانند Roku و Amazon Fire TV Stick اشتباه گرفته شود. یک ستاپ باکس IPTV برای تبدیل سیگنال دریافتی از طریق اتصال به اینترنت به منظور پخش ویدیو بر روی صفحه تلویزیون شما استفاده می شود. خود جعبه را می توان از طریق کابل های HDMI یا AV یا حتی از طریق WI FI متصل کرد.

پس از راه اندازی، باید مشترک یک شبکه ارائه دهنده خدمات IPTV شوید. اغلب این معمولاً فروشنده شرکتی است که شبکه ای از محتوا را مدیریت می کند. این ارائه دهندگان خدمات اغلب آماده کمک به شما برای راه اندازی هستند. بسیاری از ارائه دهندگان IPTV وجود دارند که می توانند شما را با هر تعداد بسته راه اندازی کنند و هزاران کانال تلویزیونی را ارائه دهند.

اگر به تلویزیون‌های هوشمند، یکی دیگر از روش‌های تماشای تلویزیون دیجیتال اشاره نکنم، بی‌توجه خواهم بود. در حالی که بسیاری از این دستگاه ها دارای فناوری داخلی برای پخش محتوا از طریق اینترنت هستند، اکثر آنها خدمات OTT مانند Roku بسیار موفق هستند. اینها گزینه های عالی برای کسانی هستند که، باید بگوییم، از نظر فنی کمتر تمایل دارند (بخوانید: والدین شما در دهه 80 سعی در اتصال VCR داشتند). این فناوری در تلویزیون تعبیه شده است و نیازی به ستاپ باکس یا چوب ندارد. از آنجایی که این یک سرویس OTT است، احتمالاً هزاران کانال IPTV مورد نظر خود را دریافت نخواهید کرد.
جوانب مثبت

مزایای IPTV چیست؟ وقتی از طریق یک جعبه جریان تماشا می‌کنید، IPTV تجربه تماشای لذت‌بخش‌تری را ارائه می‌دهد زیرا مانند OTT در معرض از دست دادن بسته‌ها قرار نمی‌گیرید. IPTV همچنین بسیار مقرون به صرفه است، به خصوص اگر هنوز نرخ کابل سنتی را پرداخت می کنید. می توانید اشتراکی را با قیمت 19.99 دلار خریداری کنید و هزاران کانال را از ارائه دهنده خدمات IPTV خود دریافت کنید. برخی از سرویس‌های IPTV کانال‌های بین‌المللی را ارائه می‌دهند که مخصوصاً برای کسانی که تازه وارد کشور شده‌اند و به دنبال برنامه‌نویسی به زبان‌های دیگر یا از کشور مادری خود هستند، عالی است.

یکی از بزرگترین مزایای IPTV فراتر از ویدیو بر اساس تقاضا (VOD) تلویزیون زنده است. طرفداران ورزش کاملاً این جنبه را دوست دارند زیرا، خوب، آنها متعصب ورزش هستند و اکنون می توانند تقریباً هر رویداد ورزشی بین المللی را با یک سکه تماشا کنند. اگر ورزش مورد علاقه شما نیست، می‌توانید IPTV زنده را برای برنامه‌هایی مانند گرمی، اسکار، اخبار فوری و برنامه‌های سیاسی در هر زمان پخش کنید.

علاوه بر هزاران کانال تلویزیونی، تلویزیون زنده، به هزاران فیلم نیز دسترسی خواهید داشت. و نه فقط برخی از فیلم‌ها، همه فیلم‌های کلاسیک، فیلم‌های خارجی به زبان‌های مختلف و اغلب فیلم‌هایی که اخیراً منتشر شده‌اند. اگر این کافی نیست، جدای از تلویزیون زنده، بیشتر برنامه‌ها بدون تبلیغات هستند. چقدر عالی است؟

بسیاری از این ارائه دهندگان خدمات همچنین به شما این امکان را می دهند که از خدمات خود در طیف وسیعی از دستگاه ها استفاده کنید، در حالی که OTT و ارائه دهندگان کابلی و ماهواره ای سنتی از شما برای هر صفحه یا دستگاه شارژ می کنند.
منفی

یادت هست قدیم ها هر وقت طوفان می آمد تلویزیون ماهواره ای ما خاموش می شد؟ خوشبختانه IPTV در معرض چنین مشکلی نیست، اما کاملاً به اتصال اینترنت شما وابسته است. اگر ارائه‌دهنده خدمات اینترنت شما تمایل به افت دارد، ممکن است بخواهید قبل از انتقال به IPTV تغییر دهید.

اگر از اینترنت پهن باند استفاده می‌کنید اما اتصال کندی دارید، ممکن است مشکلاتی با تاخیر و بافر داشته باشید، بنابراین مطمئن شوید که اتصال قوی حداقل 25 مگابیت در ثانیه (مگابیت بر ثانیه) دارید. این در صورتی است که شما در دسته فیلم‌بازی‌ها قرار می‌گیرید و اصرار دارید که فقط با وضوح بالا (720p یا بهتر) تماشا کنید. اگر با استانداردهای پخش پایین تر مانند SD (تعریف استاندارد) خوب هستید، با سرعت های پایین تر حدود 10 مگابیت در ثانیه تا 18 مگابیت در ثانیه خوب هستید. حداقل مطلق 2 مگابیت در ثانیه خواهد بود، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. سرعت بالا قطعا راهی برای بهترین تجربه مشاهده است.
راهی که در آینده تلویزیون تماشا خواهیم کرد

آینده IPTV مستقیماً به موازات آینده تلویزیون اجرا می شود. شما می توانید انتظار داشته باشید که تلویزیون آینده یک تجربه کاملاً فراگیر باشد. با ورود فناوری های جدید و بهبود یافته به بازار، تلویزیون به تکامل خود ادامه خواهد داد. تکامل آن تشدید می‌شود و نه تنها فرمت‌های برنامه‌نویسی جدیدی ایجاد می‌کند، بلکه مرزهای تجربیات مشاهده شخصی‌شده‌ای را که ما هنوز نمی‌توانیم درک کنیم، افزایش می‌دهد. همراه با آن، تبلیغات همهجانبه و گیمیفی شده (به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده توجه نکنید، این موضوعات مربوط به مقاله دیگری هستند).

ما قبلاً شاهد پخش‌کننده‌هایی مانند Netflix هستیم که محتوای تلویزیونی تعاملی را توسعه می‌دهند که در آن کاربران انتخاب می‌کنند داستان به کدام سمت می‌رود (به Bear Grylls You vs. Wild را ببینید). به جای اینکه صرفاً چیزی را روی صفحه تلویزیون خود تماشا کنید، این فرصت را خواهید داشت که در برنامه شرکت کنید و با هم تعامل داشته باشید تا به طور بالقوه بر نتیجه برنامه تأثیر بگذارد و معنای جدیدی به «نمایش واقعی» بدهد. مرد دونده، کسی هست؟

ست‌اپ باکس‌ها احتمالاً در آینده نزدیک محبوب‌ترین انتخاب در میان مصرف‌کنندگان خواهند بود، در حالی که خدمات تلویزیون و VOD بیشتری مانند Peacock، HBO


برای شروع یکی از برنامه های تلویزیونی، درخواستی را به منبع یا منابع محتوا (معمولاً سرور یا سرورها) ارسال می کند. سرور محتوای ویدئویی را به بسته های داده از طریق IP پروتکل اینترنت در قالب فشرده سازی ویدئو تقسیم می کند. این داده ها را به یک گره محلی در همسایگی شما تحویل می دهد. سپس سیگنال معمولاً از طریق کابل فیبر نوری به خانه شما می رود، جایی که دستگاه یا ست تاپ باکس شما آن را رمزگشایی می کند تا بتوانید کانال های IPTV خود را تماشا کنید.

میزبانی برای ارائه دهندگان خدمات IPTV

همانطور که قبلا ذکر شد، به عنوان یک ارائه دهنده IPTV، باید اطمینان حاصل کنید که یک ارائه دهنده راه حل های میزبانی قابل اعتماد دارید، اما به همان اندازه مهم یافتن یک حامل خدمات برتر است. اغلب هنگام راه‌اندازی یک کسب‌وکار استریم یا هر راه‌اندازی برای آن موضوع، هزینه یک راه‌اندازی همیشه یک نگرانی است. اما کارآفرینان باهوش می‌دانند که هزینه‌های خاصی وجود دارد که نمی‌توانید آن‌ها را «ارزان» کنید.

به یاد داشته باشید، فرض کل کسب و کار شما بر ارائه یک سرویس «تجربی» است، یعنی رضایت از تماشای آخرین قسمت Mythic Quest یا جدیدترین فیلم‌های جنگ ستارگان یا مارول. هنگامی که تجربه مشاهده ضعیفی ارائه می کنید، مشتریان شما به دنبال ارائه دهنده دیگری می گردند. بنابراین اطمینان حاصل کنید که پهنای باند بیشتری نسبت به نیاز خود برای اطمینان از رشد آینده، همراه با اجزای مناسب در سرور خود دارید.

سخت افزار سرور  IPTV

کدام نوع شبکه برای IPTV مورد نیاز است؟
محتوای IPTV اغلب از طریق یک شبکه مدیریت شده یا اختصاصی مانند اتصال خط مشترک دیجیتال ارائه می شود. در مقایسه با اینترنت عمومی، یک شبکه خصوصی به اپراتورهای شبکه کنترل بیشتری بر ترافیک ویدیویی می‌دهد و در نتیجه، توانایی تضمین کیفیت خدمات، زمان آپدیت، پهنای باند و قابلیت اطمینان را به اپراتورهای شبکه می‌دهد.


پروتکل IPTV TCP است یا UDP؟


UDP یک پروتکل انتقال بدون اتصال است که معمولاً در سرورهای IPTV برای پخش زنده و محتوای بلادرنگ استفاده می شود. برخلاف TCP، UDP مکانیسم های تحویل تضمین شده یا تصحیح خطا را ارائه نمی دهد.
بهترین ویژگی هایی که می توان در IPTV یافت چیست؟


تلویزیون پروتکل اینترنت (IPTV) چیست؟ 


یکی از مزایای قابل توجه IPTV تجربه تلویزیون تعاملی است که ارائه می دهد. کاربران می‌توانند تلویزیون زنده را مکث کنند، به عقب برگردانند، و سریع به جلو بروند و به آنها کنترل بیشتری بر آنچه که تماشا می‌کنند، بدهند. خدمات IPTV همچنین خدمات VOD را ارائه می دهد که به کاربران امکان می دهد برنامه های تلویزیونی و فیلم های مورد علاقه خود را در صورت درخواست تماشا کنند.

آیا می توانم از IPTV بدون VPN استفاده کنم؟


هنگامی که به یک سرویس IPTV متصل هستید، استفاده از VPN اجباری نیست. اما این یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اتصال امن و خصوصی به اینترنت است.
تنظیمات IPTV روی روتر چیست؟


IPTV مخفف Internet Protocol Television است. این سرویس فقط از طریق اینترنت قابل ارائه است و مودم روتر ما یک پورت LAN خاص برای IPTV فراهم می کند. با جداسازی خودکار IPTV از گشت و گذار در اینترنت، کیفیت بالای پخش ویدئو و سرعت بالا در اینترنت گردی را برای شما تضمین می کنیم.

آموزش گام به گام راه‌اندازی سرور IPTV Live

در این مقاله میخوانید

  • آموزش راه‌اندازی سر.ر IPTV Live  پارس پک
  • نحوه اشتراک‌گذاری ویدئو سرور IPTV Live
  • مشاهده ویدئو  سرور IPTV Live

سرور IPTV Live انتخاب مناسبی برای پخش زنده ویدئوها با کیفیت بالا است. از این سرور می‌توانید برای پخش مسابقات ورزشی، کنفرانس‌ها و موارد مشابه استفاده کنید. در ادامه می‌خواهیم آموزش راه‌اندازی و فعال‌سازی سرور IPTV Live پارس پک را آموزش دهیم. برای آشنایی بیشتر با ما همراه باشید.

راه‌اندازی سرور اچ پی IPTV Live پارس‌پک امکان پخش زنده محتواهای ویدئویی با کیفیت کم‌نظیر را برایتان فراهم می‌کند. چنانچه به پخش زنده مسابقه‌های ورزشی، کنفرانس‌ها، بازی‌های ویدئویی و موارد مشابه نیاز دارید، سرور IPTV Live راهکاری امن و مطمئن برای پخش زنده محتوای صوتی‌وتصویری شما بدون افت کیفیت و با سرعت و پایداری فراوان است.

آموزش راه‌اندازی سرویس IPTV Live  

عملکرد سرور IPTV Live بدین‌صورت است که یک آدرس RTMP Stream در‌اختیارتان قرار می‌گیرد که برای اشتراک‌گذاری تصویر شماست (تصویر دوربین گوشی، دوربین‌های امنیتی، تصویر دسکتاپ سیستم و‌…). گفتنی است برای هر ویدئو به‌اشتراک‌گذاشته‌شده باید Stream Key دلخواه در نظر بگیرید. سپس، تصویر ارسالی شما به‌صورت زنده در لینکی که در پنل IPTV ثبت کرده‌اید، برای کاربران دردسترس قرار خواهد گرفت.

در‌ادامه، قصد داریم تصویر دوربین تلفن‌همراه را به‌صورت لینک IPTV به‌اشتراک بگذاریم و از‌طریق صفحه وب، تصویر را به‌صورت زنده مشاهده کنیم. ابتدا سفارش IPTV Live را ثبت می‌کنیم. با مراجعه به قسمت Live از پنل IPTV، امکان ثبت سفارش پخش زنده میسر است.

IPTV سرویس تحویل برای محتوای پخش شده از طریق یک شبکه مدیریت شده مانند یک شبکه گسترده (WAN)، یک شبکه محلی خصوصی (LAN)، یا یک شبکه ارائه دهنده خدمات مدیریت شده خصوصی است. اینها همه بر اساس شبکه های IP (پروتکل اینترنت) هستند و کیفیت بالاتری از خدمات را ارائه می دهند. برخلاف سرویس‌های کابلی یا ماهواره‌ای که محتوا را در زمان واقعی پخش می‌کنند، سرویس‌های جریان IPTV بیشتر محتوای خود را در سرورهای مراکز داده ذخیره می‌کنند.

اینجاست که ServerMania وارد می‌شود. ما با مراکز داده در سراسر جهان کار می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مهم نیست مشتریان یا کاربران شما کجا هستند، می‌توانید سروری را انتخاب کنید که محتوا را با سرعت فوق‌العاده‌ای ارائه کند. ما بیش از 20 سال است که در تجارت میزبانی جریان هستیم و اطمینان می دهیم که مشتریان IPTV ما برخی از بهترین اتصالات شبکه موجود در جهان را دریافت می کنند.

حالا بیایید به تاریخچه IPTV بپردازیم، زیرا اگر بدانید ما از کجا شروع کردیم، متوجه خواهید شد که ما با خدمات IPTV خود به کجا می رویم تا مشتریان خود را بدون هیچ سوالی توانمند کنیم، از زمانی که آنها سروری را از ما خریداری می کنند تا زمانی که آنها اولین ویدیوی خود را ارائه می دهند.


فهرست مطالب
1. تاریخچه IPTV
2. OTT در مقابل IPTV
2.1. در بالای جریان
2.2. تلویزیون پروتکل اینترنت
3. IPTV چگونه کار می کند؟
4. میزبانی برای ارائه دهندگان خدمات IPTV
5. مزایا، معایب و مزایای IPTV چیست؟
5.1. جوانب مثبت
5.2. منفی
6. روشی که در آینده تلویزیون تماشا خواهیم کرد

تاریخچه IPTV

در حال حاضر ما در دومین یا سومین دوره طلایی تلویزیون هستیم، بسته به اینکه شما آن دوران را چگونه تعریف کنید. اولین عصر طلایی دهه 1950 بود، جایی که این رسانه نسبتاً جدید به نام تلویزیون وارد صحنه شد. پیشرفت تکنولوژیکی تلویزیون توسط شرکت‌هایی مانند RCA (تکنولوژی) و همچنین استودیوهای تولید محتوای هالیوود مانند یونیورسال و کلمبیا تقویت شد که این رسانه جدید را به محبوبیت عظیم رساند.

تلویزیون طی سال‌ها تغییرات عمده‌ای را پشت سر گذاشت و بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده و پخش تلویزیونی بازار را اشباع کردند. بسیاری از برنامه های تلویزیونی در نهایت بسیار فرمولی شدند و تنها تعداد معدودی از برنامه ها در هر سال واقعاً توجه ملت را به خود جلب می کردند. دهه 1980 با خود دوره جدیدی از مدیران را به ارمغان آورد که کمی طرز تفکر متفاوتی داشتند، ایده های تازه و تازه ای را با خود حمل می کردند و در نتیجه دوره جدیدی از برنامه های تلویزیونی ایجاد شد.

سپس در دهه 2000، یک اتفاق دراماتیک رخ داد. پیشرفت در فناوری توزیع رسانه و اینترنت پهن باند، تولد فناوری «تلویزیون دیجیتال» بود. تقریباً همه به طور ناگهانی به اینترنت پرسرعت دسترسی پیدا کردند، این امر راه را برای HDTV، پلتفرم‌های ویدیوی آنلاین، ویدیوهای درخواستی، تلویزیون تحت وب و پخش تلویزیونی هدایت کرد. تقریباً در همان زمان، فناوری Wi-Fi بهبود یافت و قبل از اینکه بدانیم، در هر گوشه ای یک نقطه اتصال وجود داشت.

این تغییر جدید در ویدئوهای آنلاین دیجیتال باعث افزایش قابل توجهی در تعداد ساعات تلویزیون در دسترس عموم شد. این امر باعث افزایش بی سابقه در تولید محتوا و همچنین افزایش بی سابقه ظرفیت سرور مورد نیاز (برای میزبانی همه برنامه های تلویزیونی) شد. در نتیجه، امروزه بسیاری از سرویس‌های تلویزیونی غیرسنتی مانند اپل، آمازون و یوتیوب دارید که پرچم محکمی را در فضای تلویزیون دیجیتال نصب کرده‌اند. اگر عاشق همه چیز تلویزیون هستید و هنوز ارائه‌دهنده خدمات کابلی یا ماهواره‌ای خود را قطع نکرده‌اید، نمی‌توانید حجم عظیمی از کانال‌های تلویزیونی موجود را تصور کنید که آنچه را که در تلویزیون تماشا می‌کنید فراتر از رویاهای وحشیانه‌تان گسترش می‌دهد. هر برنامه تلویزیونی که می خواهید تماشا کنید اکنون در دسترس است.

همچنین ببینید: (وبینار زنده) Meet ServerMania: تجربه میزبانی سرور خود را تغییر دهید
OTT در مقابل IPTV
در بالای جریان

شما نمی توانید IPTV را بدون دانستن اینکه IP چیست درک کنید. IP مخفف پروتکل اینترنت است و به هر کسی که به اینترنت متصل است یک "آدرس IP" اختصاص داده می شود. این یک آدرس منحصر به فرد است که یک دستگاه را در اینترنت یا در یک شبکه محلی شناسایی می کند. این اجازه می دهد تا اطلاعات و داده ها بین دستگاه های موجود در شبکه منتقل شوند.

امروزه بیشتر محتوای ویدیویی یا به صورت IPTV یا OTT ارائه می شود. IPTV مخفف "تلویزیون پروتکل اینترنت" و OTT مخفف "Over the Top" است. در حالی که هر دو شباهت های زیادی دارند، OTT تحویل محتوا را از طریق یک شبکه باز و مدیریت نشده ارائه می دهد که موسیقی خود را از آن پخش می کنید، ایمیل دریافت می کنید و در وب می گردید. شبکه یک ارتباط مستقیم با دستگاه شما از طریق اینترنت ایجاد می کند. ارائه دهندگان OTT محتوای رسانه ای را معمولاً به شکل پخش زنده و/یا ویدیوی درخواستی از طریق اینترنت به جای تلویزیون کابلی سنتی ارائه می دهند.

وقتی محتوای رسانه‌ای را در OTT تماشا می‌کنید، دستگاه شما باید با سروری که محتوا را ارائه می‌کند یک ارتباط منحصربه‌فرد برقرار کند، اما چون OTT است، کاربران ممکن است سطوح نوسانی از پهنای باند شبکه را تجربه کنند که منجر به از دست رفتن بسته‌ها و کیفیت پایین‌تر می‌شود. تجربه مشاهده

سرویس‌های درخواستی ویدیویی مانند Netflix، Amazon Prime و YouTube نمونه‌هایی از خدمات OTT هستند و معمولاً به اشتراک نیاز دارند.
تلویزیون پروتکل اینترنت

به عنوان یک ارائه دهنده جریان IPTV، ضروری است که سرور و ارائه دهنده راه حل های میزبانی مناسب را انتخاب کنید تا اطمینان حاصل کنید که تمام نیازهای فعلی و آینده شما برآورده می شود. با انتخاب یک بسته میزبانی نادرست، کاربران شما ممکن است با مشکلات مختلفی از گم شدن بسته، تا تاخیر و تجربه مشاهده ضعیف‌تر مواجه شوند. به همین دلیل است که ارائه‌دهنده شما باید بهترین بسته راه‌حل‌های مشتری را ارائه دهد، به خصوص وقتی صحبت از پشتیبانی مشتری می‌شود. به هر حال، آیا واقعاً می‌خواهید شبکه توزیع‌کننده شما تماس‌های مشتریان ناراحت‌شده را برقرار کند؟

در نهایت بزرگ‌ترین امتیاز بین IPTV و OTT به کیفیت مربوط می‌شود. همه ما هنگام تماشای YouTube یا Netflix از دست دادن بسته‌ها را تجربه کرده‌ایم (اشکال و پیکسل‌ها در هنگام تماشای ویدیوهای آنلاین توسط کاربران). OTT IP یک اتصال مستقیم با دستگاه شما ایجاد می کند، در حالی که خدمات IPTV در شبکه های مدیریت شده که می توانند پخش چندپخشی را پشتیبانی کنند، پشتیبانی می شوند. به این معنی که به جای برقراری ارتباط با هر کاربر، می توان یک ویدیو را با همه بینندگان در یک شبکه به اشتراک گذاشت.
IPTV چگونه کار می کند؟

اکنون که به این سؤال پاسخ دادیم، «IPTV چیست»، احتمالاً از خود می‌پرسید که IPTV چگونه کار می‌کند. برخلاف تلویزیون سنتی، IPTV از شبکه IP کار می‌کند و محتوای صوتی و تصویری را برای کاربران فراهم می‌کند.

IPTV چگونه پخش می شود؟ هنگامی که می خواهید برنامه های تلویزیون IPTV را تماشا کنید، این کار را از طریق اتصال اینترنت خود از طریق یک ست تاپ باکس انجام می دهید، برخلاف ارائه دهنده کابلی یا ماهواره ای. وقتی روی خط کلیک می کنید

تقریباً در هر کجای آنلاین، از جمله آمازون، می‌توانید ست‌تاپ باکس‌های IPTV را پیدا کنید. مانند هر چیزی، در اطراف خرید کنید، به یاد داشته باشید که باید سرویسی را برای اشتراک پیدا کنید. اغلب می‌توانید یک ارائه‌دهنده خدمات IPTV محلی پیدا کنید که می‌تواند یک ست‌تاپ باکس را با قیمت رقابتی به شما ارائه دهد. برخی از آنها حتی نصب را ارائه می دهند و به خانه شما می آیند و محصول نصب شده را برای شما به نمایش می گذارند.

هنگامی که در مورد یک ارائه دهنده خدمات IPTV تصمیم گرفتید، در راه خود به دنیای جدیدی از کانال های تلویزیونی هستید، (مکانی نه تنها از دید و صدا، بلکه ذهن؛ سفری به سرزمینی شگفت انگیز که مرزهای آن تخیل است.) . با IPTV، سرویس VOD ممتاز، داشتن همه کانال‌ها در طیف پخش، هزاران فیلم، IPTV زنده و رویدادها را در زمان واقعی و بدون تغییر زمان دریافت می‌کنید.

آینده IPTV بسیار هیجان انگیز است و امیدوارم بتوانم «IPTV چیست» را برای شما تعریف کنم. حالا وقتی کسی از شما می پرسد IPTV چیست، شما پاسخ خود را دارید.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه ServerMania می تواند اشتراک سرویس استریم شما را تسریع بخشد، لطفاً صفحه ما را در مورد راه حل های سرور رسانه استریم بررسی کنید.

اگر شما یک ارائه دهنده استریم هستید و به دنبال بهترین ها در خدمات مشتری، پشتیبانی، قیمت های رقابتی و اپراتورهای شبکه TOP TIER برای سرویس پخش خود هستید، باید همین الان مشاوره رایگان خود را رزرو کنید.

آیا برای انتخاب سرور خود آماده هستید؟ ServerMania شما را با هر پیکربندی ممکنی که می توانید برای سرویس استریم خود تصور کنید تحت پوشش قرار می دهد و با خدمات مشتری، پشتیبانی، قیمت های رقابتی و مشارکت با اپراتورهای شبکه TOP TIER پشتیبانی می شود. برای بررسی گزینه های خود به صفحه سرور 10 گیگابیت بر ثانیه ما بروید.

هیچ کس بهتر از محتوای پخش جریانی را درک نمی کند و ما دوست داریم در مورد نیازهای خدمات شما با شما صحبت کنیم.