نماد اعتماد

فن سرور اچ پی HP DL360 G8

فن سرور اچ پی HP DL360 G8

  • قیمت فن سرور اچ پی
  • خرید فن سرور dl360 g8
  • نصب فن سرور اچ پی dl360
  • تعمیر فن سرور dl360 g8

فن سرور اچ پی HP DL360 G8

چرا خرید فن سروراچ پی دی ال 360  در تمامی نسل های سرور HP  اینقدر مهم است؟

همه این موارد سوال هایی هست که باید در این پست به آن پاسخ دهیم. در مور د فن سرور dl360 g8 بدانید که یکی از پرفروش ترین سرور اچ پی در ایران انی سرور هست جه بصورت نیو که وارد بازار ایران شد چه بصورت دست دوم که وارد بازار ایران شد این سرور متاسفانه جچون فن اچ پی ضعیف تری دارد خرابی بسیار بالایی در فن سرور دارد

خرابی فن سرور dl360 g8

قیمت فن خراب سرور dl360 g8 خیلی پایین هست و بنظرم باید شما 2-3 عدد از این فن رو خریداری کنید و در اتاق سرور خود داشته باشد که هر وفت مشکلی برای فن سرور اچ پی شما پیش اومد بتونید از ش استفاده کنید و منتظر شرکت فروشنده سرور اچ پی ماهان شبکه ایرانیان نباشید که بیانیند و برای شما فن اچ پی جابگیرین بفرستند و.

خرید فن سرور hp مدل می توانید لینک روبرو هم رو چک کنید در اینجا بصورت کامل می توانید محصول مورد نظظر را چک کنید و خرید ایرنتنتی انجام بدهید . DL360 G8https://mahanshabake.com/product/hp-dl-360p-gen8-server/ | برای استعلام قیمت فن سرور HP با شماره 91008413 تماس بگیرید.

قبل هر چیز چند مطلب در مورد سرور DL360 G8  باید بیان کنم چرا سرورهای دی ال 360 فروش بالایی دارند و نیازمند سرویس های دوره اچ پی منظم هستند؟

کاربرد اساسی سرور های DL360   برای نصب در دیتاسنترها میباشد یعنی یک سرور اچ پی دی ال 360 به همراه 30 یا 40 دستگاه سرور دیگر در یک رک اچ پی نصب می گردد و همه این سرور های اچ پی با همدیگر در حال کار هستند گرمای تولید شده در 40 دستگاه سرور ان هم بر روی یک رک بسیار زیاد میباشد وباعث میشود سیستم انتقال گرما که توسط فن های سرور اچ پی اجرا می گردد و گرما را از داخل سرور اچ پی به بیرون سرور اچ پی منتقل میکند بسیار کند و ضعیف انجام بپذیرد.

خرید فن سرور hp DL360 G8

یک مثال واضح تر شما یک سرور دی ال 360 خریداری کرده اید و در داخل یک اتاق معمولی زیر کولر گازی گذاشته اید و این سرور در فضایی بسیار خنگ در حال کارکردن میباشد اصلا نیازی نیست که فن داخل سرور اچ پی 360  کار کند سرور خنک میباشد و فن ها نیز بصورت سرعت عادی  در حال کارکردن هستند گرمای تولید داخل سرور اچ پی 360 را به بیرون منتقل می کنند .

چرا فن  سرور اچ پی دی ال 360 اینقدر خرابی دارد؟

ولی الان فضایی در نظر بگیرید که 40 دستگاه سرور اچپی در رک 42 یونیت سرور اچ پی درحال کارکردن در یک دیتاسنتر بزرگ حداقل با 50 عدد رک هستند سیستم سرمایشی این دیتاسنتر باید به قدری قوی باشد که توانایی خنک کردن این محیط را داشته باشد ولی باز هم هر چقدر سیستم تهویه بسیار مناسب بگزارید باز هم جواب گوی خوبی نخواهد بود .

بر اساس همین فرضیات برای اینکه هر سرور DL360 8SFF G8 G9 بتواند در پیک کاری خود که ممکن هست برای یک سرور 8 صبح باشد برای یک سرور 10 شب خود را خنک کند فن های سرور اچ پی DL360 G8 G9   باید با سرعت بالایی شروع به حرکت و چرخیدن  کنند تا بتوانند گرمای درون سروراچ پی  را به بیرون منتقل کنند.

این چرخیدن فن ها با سرعت بالا صدای بسیار بلندی را نیز تولید مکند که اگر شما وارد یک محیط دیتاسنتری یا یک اتاق گرم سرور شوید به وضوح این صدا را می شنوید که بسیاز اذیت کننده میباشد .

فن سرور  dl360 چه کاربردهایی دارد؟

قیمت فن سرور DL360 G8

حال تمام سرور های  DL360  اگر در چنین شرایطی کار کنند کمی پیک کاری بالا باشد محیط دیتاسنتر ظرفیت خنک سازی رو نداشته باشد فن ها مجبور هستند بجای اینکه روزی 1 ساعت پیک دور بالا کار کنند در روز 5-6 ساعت با دور بالای فن کار کنند که این دلیل اصلی سوختن فن سرور اچ پی   DL360 می شود.

این سرور های دی ال 360  چون تک یونیت هستند  قدرت مانور خاصی به کمپانی اچ پی نمیدهند تا بتواند فضای بیشتری به کیس اچ پی اختصاص داده  برای همین فن سرور اچ پی 360 روی این سرور های بسیار ضعیف میباشد.

چرا فن سرور اچ پی g8  dl360 نسبت به بقیه فن های سرور hp گران است؟

شش عدد فن سرور روی این شاسی DL360 سوار می شود و همزمان در حال چرخیدن میباشند و می توانید از بایوس سیستم این سرعت رو کاهش و افزایش بدهید.

حتما مدنظر داشته باشید سرور خود را دوره  های سه ماهه خاک گیری کنید تا فن سرور اچ پی شما با کیفیت بهتری بچرخند.

سرویس های دوره ای باعث میشود که گرد و خاک از بین فن ها خارج شده و فن ها کارایی اولیه خود را حفظ کنند و ضعیف تر نشوند .

 ******* می توانید پست سرور اچ پی HP DL360 G8 برای اطلاعات بیشتر مطالعه کنید *******