نماد اعتماد

سرور HPE ProLiant DL380 G11

قیمت سرور DL380 G11

خرید سرور DL380 G11 

سرور HPE ProLiant DL380 Gen11

سرور HPE ProLiant DL380 Gen11 یک راهکار قدرتمند و انعطاف‌پذیر است که برای بارهای کاری سنگین مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، تحلیل داده‌های بزرگ، و مجازی‌سازی طراحی شده است. این سرور از پردازنده‌های Intel® Xeon® Scalable نسل چهارم و پنجم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تا ۶۴ هسته پردازشی در هر پردازنده و ۸ ترابایت حافظه DDR5 را پشتیبانی کند، که موجب کارایی بالا و مصرف انرژی بهینه می‌شود.

ویژگی‌های اصلی این سرور عبارتند از:

  • پشتیبانی از PCIe Gen5 برای انتقال سریع‌تر داده و بهبود سرعت شبکه، با قابلیت داشتن دو اسلات x16 PCIe Gen5 و دو اسلات OCP برای افزایش توان ورودی/خروجی و کاهش تأخیر.
  • ۱۶ کانال DIMM برای هر پردازنده که پهنای باند حافظه و کارایی آن را افزایش می‌دهد.
  • ارائه بازخورد عملیاتی در زمان واقعی برای بهینه‌سازی عملکرد سرور از طریق تنظیمات BIOS.
  • پشتیبانی از HPE GreenLake که یک سرویس مدیریت زیرساخت فناوری اطلاعات با پرداخت بر اساس مصرف و نظارت 24/7 را فراهم می‌کند.

این سرور برای محیط‌های نیازمند ظرفیت بالا، امنیت و انعطاف‌پذیری مناسب است و به ویژه برای مدیریت زیرساخت‌های IT هیبریدی طراحی شده است​( Hewlett Packard Enterprise )​( HPE Store US )​( ServerComputeWorks ).

قیمت سرور HPE ProLiant DL380 G11 با توجه به کانفیگ‌های مختلف، بین 350,000,000 تومان تا 1,105,000,000 تومان متغیر است. به عنوان مثال، یک کانفیگ با پردازنده Intel Xeon Gold 4884Y و حافظه 32 گیگابایت DDR5 حدود 500,000,000 تومان قیمت دارد. در حالی که کانفیگی با پردازنده Intel Xeon Gold 6430 و 128 گیگابایت حافظه DDR5 به قیمت 1,105,000,000 تومان عرضه می‌شود​.

هارد سرور hp g11  dl380

برای سرور HPE ProLiant DL380 Gen11، شما می‌توانید از انواع مختلف هاردهای SAS و SATA استفاده کنید. برخی از گزینه‌های قابل دسترس شامل هاردهای 2.5 اینچی (SFF) و 3.5 اینچی (LFF) Hot-Plug می‌باشد که با سرعت‌های انتقال داده تا 24Gb/s ارائه می‌شوند.

به عنوان مثال، هاردهای 7.68TB و 15.3TB SAS با کارایی بالا برای استفاده در این سرور موجود است. همچنین هاردهای SATA با ظرفیت‌های 1TB و 2TB نیز گزینه‌های دیگری هستند که بسته به نیاز شما قابل استفاده می‌باشند​.

سرور HPE ProLiant DL380 Gen11 یکی از قدرتمندترین و جدیدترین سرورهای اچ پی است که با قابلیت‌های پیشرفته برای محیط‌های کاری سنگین طراحی شده است. این سرور از پردازنده‌های نسل چهارم Intel Xeon Scalable با حداکثر 60 هسته پشتیبانی می‌کند و قابلیت ارتقاء حافظه تا 8 ترابایت DDR5 را دارد. برخی از ویژگی‌های بارز این سرور شامل پشتیبانی از PCIe Gen5 برای I/O با سرعت بالا، طراحی مقیاس‌پذیر دو سوکتی، و امنیت پیشرفته با استفاده از HPE Silicon Root of Trust می‌باشد.

این سرور مناسب برای بارهای کاری فشرده مانند ذخیره‌سازی نرم‌افزاری، مجازی‌سازی، و پردازش داده‌های سنگین است. علاوه بر این، HPE ProLiant DL380 G11 دارای چندین گزینه ذخیره‌سازی شامل SAS، SATA، و NVMe با حداکثر ظرفیت ذخیره‌سازی تا 460 ترابایت است.

چه خبر از ویژگی های سرور جدید dl380 g11

  • مجهز به پردازنده‌های مقیاس‌پذیر نسل چهارم و پنجم Intel® Xeon® با فناوری نسل بعدی که از حداکثر 64 هسته در 350 وات و 16 DIMM برای حافظه DDR5 با سرعت حداکثر 5600 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند.
  • پشتیبانی از حداکثر 8 ترابایت حافظه DDR5 کلی با 16 کانال DIMM در هر پردازنده باعث افزایش کارایی، انرژی مورد نیاز کمتر و پشتیبانی از حافظه با پهنای باند بالا (HBM) می شود.
  • پشتیبانی از PCIe Gen5 که منجر به بهبود پهنای باند، نرخ انتقال داده پیشرفته و سرعت شبکه بالاتر از گذرگاه گسترش سریال PCIe Gen5 می‌شود.
  • شامل نرم‌افزار مدیریت سرور جدید HPE Integrated Lights-Out 6 (iLO 6) است که به شما امکان می‌دهد سرورهای HPE ProLiant Gen11 را به‌طور ایمن پیکربندی، نظارت و به‌روزرسانی یکپارچه و از هر کجا انجام دهید.
  • از گزینه های بوت RAID M.2 با قابلیت اتصال داغ و در دسترس بالا پشتیبانی می کند.
  • پشتیبانی از حداکثر 8 واحد پردازش گرافیکی عریض (SW) یا 3 واحد پردازش گرافیکی دوگانه (DW) برای سرعت بخشیدن به بارهای گرافیکی شدید.

 قیمت DL380 G11

متاسفانه من اطلاعات خاصی در مورد HPE ProLiant DL380 G11 نیست ، چرا که آخرین داده‌های من در ژانویه 2022 به‌روز شده است و ممکن است محصولات جدید منتشر شده باشند.هرچند HPE (Hewlett Packard Enterprise) مشهور به سری سرورهای ProLiant خود است و هر نسل جدید از این سرورها با افزودن ویژگی‌ها و بهبودها به مشتریان خدمات بهتری ارائه می‌دهد. اگر اطلاعات بیشتری در مورد مدل DL380 G11 مد نظر شما لازم است، توصیه می‌شود به وب‌سایت رسمی HPE یا نماینده معتبر HPE مراجعه کنید.

آنجا شما می‌توانید اطلاعات جدیدتر و دقیق‌تر درباره مشخصات فنی و ویژگی‌های سرور موردنظر خود را بیابید.

همچنین برای خرید سرور HP و اطلاعات تکمیلی تر در مورد خرید سرور HP  و قیمت سرور اچ پی اینجا کلیک کنید و تمام سرور های موجود و مورد نظر را دیده و انتخاب کنید و خریداری کنید .

تا زمان داده‌های آخرین به‌روزرسانی من در ژانویه 2022، نسل 11 (Generation 11) از سرورهای HPE ProLiant شامل مدل‌هایی نظیر DL380 Gen11 محبوب بوده‌اند. این مدل‌ها اغلب دارای بهبودها در عملکرد، قابلیت‌ها، امکانات مدیریت، امنیت، و سازگاری با فناوری‌های جدید بوده‌اند.

برخی از ویژگی‌های معمول در نسل 11 سرورهای HPE ProLiant ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  1. پردازنده‌ها: پشتیبانی از پردازنده‌های قدرتمند با معماری مدرن.

  2. حافظه: افزایش قابلیت حافظه و پشتیبانی از انواع حافظه‌های پیشرفته.

  3. مدیریت از راه دور: استفاده از تکنولوژی‌های مدیریت از راه دور برای کنترل و نظارت بهتر بر سرورها.

  4. پشتیبانی از تکنولوژی‌های ذخیره‌سازی: افزایش سرعت و بهبود در زمینه تکنولوژی‌های ذخیره‌سازی.

  5. امنیت: بهبودها در امنیت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری.

  6. کارایی بهتر سیستم خنک‌کننده: به‌منظور حفظ دما و عملکرد بهینه.

برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و مشخصات فنی جزئیات هر مدل، به وب‌سایت رسمی HPE یا مستندات فنی مرتبط با محصول موردنظر مراجعه کنید.

فعلا دستگاه جی ده و چی ده پلاس موجود میباشد

سری HPE Proliant GEN 11 جدیدترین محصولات کمپانی HPE است که مجهز به پردازنده های مقیاس پذیر نسل چهارم Intel Xeon و با بهره مندی از PCIe نسل ۵ و همچنین استفاده از برنامه مدیریتی iLO6  درمدلهای مختلف 1U , 2U .... می باشد.

مشخصات سرور dl380 g11

مشخصات فنی سرور HPE ProLiant DL380 Gen11 به شرح زیر است:

  1. پردازنده‌ها:

    • پشتیبانی از پردازنده‌های نسل چهارم و پنجم Intel® Xeon® Scalable.
    • تا ۶۴ هسته پردازشی در هر پردازنده.
    • توان مصرفی تا ۳۵۰ وات برای هر پردازنده.
  2. حافظه (RAM):

    • پشتیبانی از حافظه DDR5.
    • تا ۸ ترابایت حافظه با ۱۶ کانال DIMM برای هر پردازنده.
    • بهبود پهنای باند و کارایی حافظه با مصرف انرژی کمتر.
  3. اسلات‌های توسعه:

    • پشتیبانی از PCIe Gen5 برای سرعت‌های بالاتر انتقال داده و کاهش تأخیر.
    • تا دو اسلات x16 PCIe Gen5 و دو اسلات OCP.
  4. ذخیره‌سازی:

    • پشتیبانی از گزینه‌های مختلف ذخیره‌سازی از جمله NVMe، SAS و SATA.
    • قابلیت تنظیم بر اساس نیازهای ذخیره‌سازی مختلف.
  5. ویژگی‌های مدیریتی:

    • ارائه بازخورد عملیاتی در زمان واقعی برای بهبود عملکرد و تنظیمات BIOS.
    • پشتیبانی از HPE GreenLake برای مدیریت و نظارت بر زیرساخت‌های فناوری اطلاعات با پرداخت بر اساس مصرف.
  6. امنیت:

    • امنیت داخلی با محافظت در برابر تهدیدات پیچیده به صورت پیش‌فرض در طراحی.

این سرور به دلیل کارایی بالا و انعطاف‌پذیری مناسب برای بارهای کاری سنگین، مثل هوش مصنوعی، یادگیری ماشین، و تحلیل داده‌های بزرگ، انتخاب مناسبی است.

برای جزئیات بیشتر و مشخصات دقیق‌تر، می‌توانید به کاتالوگ رسمی HPE ProLiant DL380 Gen11 مراجعه کنید​