نماد اعتماد

کارایی سرور اختصاصی اچ پی

به طور خلاصه، تفاوت بین سرور هاست اشتراکی و اختصاصی مانند یک آپارتمان در یک بلوک آپارتمانی و یک خانه ویلایی است. هر دو برای زندگی خوب هستند. با این وجود، انتخاب یکی یا دیگری مزایا و معایبی دارد. بیایید نگاهی عمیق تر به هر یک از انواع سرور با در نظر گرفتن مدیریت، عملکرد، منابع، امنیت و هزینه داشته باشیم.

تفاوت هاست اشتراکی و سرور اختصاصی چیست؟

میزبانی اشتراکی به چندین کاربر / وب سایت / حساب اجازه می دهد تا روی یک وب سرور واحد میزبانی شود. هاست اختصاصی به نوبه خود یک سرور واحد است که فقط به یک کاربر اختصاص داده شده است.

مدیریت

سرور اشتراکی انتخاب خوبی برای آن دسته از صاحبان وب سایت است که مهارت های فنی زیادی برای مدیریت و کنترل همه چیز ندارند، اما مایل به ایجاد حضور آنلاین هستند. با میزبانی اشتراکی، دسترسی مدیریتی محدودی دارید و نمی توانید پیکربندی نرم افزار را سفارشی کنید. با این حال، شما به یک سی پنل دسترسی دارید، که با آن می توانید فایل ها، پایگاه های داده، حساب های ایمیل، گزارش های خطا و برخی از تجزیه و تحلیل های سرور را مدیریت کنید. اگر سرور از کار بیفتد، همیشه می توانید مطمئن باشید که تکنسین ها در کمترین زمان ممکن از آن مراقبت خواهند کرد.

سرور اختصاصی انتخاب خوبی برای کسانی است که سابقه فنی دارند و می توانند سرور را به تنهایی مدیریت/پیکربندی کنند. با این حال، فقدان مهارت‌های فنی نباید مانعی باشد، زیرا ما انواع مختلفی از مدیریت سرور اختصاصی را ارائه می‌دهیم: User-Responsible، Basic، Complete. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد هر نوع پیدا کنید. دسترسی روت، ارائه شده با سرور اختصاصی، در صورت نیاز به انجام برخی تغییرات در سرور، یک مزیت بزرگ است.

کارایی سرور اختصاصی اچ پی

عملکرد وب سایت نقش مهمی در جذب بازدیدکنندگان جدید و تبدیل ترافیک دارد. ما 100% ضمانت آپ تایم را در سرورهای هاست اشتراکی و اختصاصی خود داریم. با این حال، برخی از شرایط فورس ماژور که معمولاً توسط نهادهای بالادستی و سایر ارائه دهندگان خدماتی که شرکت میزبان به آنها وابسته است ایجاد می شود، می تواند باعث خرابی غیرمنتظره شود. نمونه هایی از این حملات DDoS شدید، قطع برق یا مشکلات سخت افزاری است. بنابراین، نسبت uptime را نمی توان با دقت متعارف محاسبه کرد و باید با در نظر گرفتن همه عوامل درک شود.
سهم اصلی عملکرد وب سایت به بهینه سازی وب سایت اختصاص دارد. یک وب‌سایت کدگذاری شده بسیار کارآمد که از منابع کمی برای هر بازدیدکننده استفاده می‌کند، به تعداد زیادی بازدیدکننده اجازه می‌دهد و باعث خرابی وب‌سایت نمی‌شود، در حالی که یک وب‌سایت کدگذاری ضعیف یا ناکارآمد ممکن است تنها چند بازدیدکننده را به طور همزمان حفظ کند و باعث خطای رسیدن به محدودیت منابع شود.

خرید سرور

به طور کلی، اگر عملکرد سرورهای اشتراکی و اختصاصی را مقایسه کنیم، سرورهای بعدی سریعتر و قابل اعتمادتر خواهند بود زیرا منابع بیشتری مانند CPU، RAM و غیره را ارائه می دهد و این منابع فقط توسط وب سایت شما استفاده می شود. در حالی که با سرور اشتراکی، هرگز نمی توانید مطمئن باشید که همسایه شما کیست و آیا فعالیت آنها تأثیر منفی روی سرور دارد یا خیر. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل برخی کمپین ها، افزایشی در ترافیک دریافت کنید. یک سرور اختصاصی ممکن است بتواند ترافیک افزایش یافته را مدیریت کند در حالی که یک حساب مشترک به احتمال زیاد از محدودیت های منابع فراتر می رود و حتی ممکن است برای محافظت از سایر کاربران در سرور به حالت تعلیق در آید.

منابع

با یک سرور اشتراکی، منابعی مانند داده، زمان CPU، حافظه و فضای دیسک را به اشتراک خواهید گذاشت. می توانید جزئیات بیشتر را در خط مشی استفاده قابل قبول و شرایط خدمات بیابید. همه سرورهای مشترک ما سیستم عامل CloudLinux را نصب کرده اند. این به محدود کردن مقدار منابعی که هر مشتری می تواند استفاده کند کمک می کند. CloudLinux هر مشتری را در یک محیط ایزوله و ایمن به نام محیط مجازی سبک (LVE) نگه می دارد. می توانید اطلاعات بیشتری در مورد LVE در اینجا بیابید.

اگر وب سایتی دارید که حجم زیادی از ترافیک دریافت می کند، سرور اختصاصی بهترین انتخاب است.

امنیت

ما برای کار سختی که مشتریانمان برای پروژه های خود انجام می دهند و برای امنیت سرورهایمان اهمیت می دهیم ارزش قائل هستیم. ما یک سیستم فایروال موثر به همراه مجموعه ای از برنامه ها و برنامه های امنیتی سرور دیگر داریم که روی سرورهای اشتراکی خود نصب شده اند. با این حال، بسیاری از مسائل امنیتی ممکن است از کد وب سایت شما، تنظیمات پنل کنترل، فایل های مخرب آپلود شده و غیره ناشی شوند. ممکن است نکاتی در مورد نحوه ایمن نگه داشتن حساب خود در اینجا بیابید. یک سرور اختصاصی تقریباً همه انواع اسکریپت ها و نرم افزارها را اجرا می کند، و همیشه می توانید هر نرم افزار امنیتی را نصب کنید تا لایه اضافی قابلیت اطمینان را به سرور خود اضافه کنید. به عنوان مثال، ممکن است IP شما در هر دو سرور اشتراکی و اختصاصی مسدود شده/فهرست سیاه باشد، در حالی که لیست سفید یک آدرس IP فقط در یک آدرس اختصاصی امکان پذیر است.

سرور هاست اختصاصی اچ پی

مطمئناً، همه دوست دارند سریع‌ترین و امن‌ترین سرور را با تمام امتیازات با ارزان‌ترین قیمت داشته باشند. اما، هر سرویسی باید قیمت مناسبی داشته باشد. با هاست اشتراکی، منابع سرور بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می شود، بنابراین هزینه چنین حسابی کمتر است. سرور اختصاصی فقط به یک کاربر اختصاص داده شده است و این دلیل اصلی هزینه بیشتر آن است. حساب میزبانی مشترک Namecheap 44.88 دلار در سال هزینه دارد، در حالی که پایه هزینه سرور اختصاصی 52.88 دلار در ماه خواهد بود. بنابراین، قبل از تصمیم گیری نهایی، این سوالات را از خود بپرسید:

  • چه نوع کنترلی بر روی حساب میزبانی مورد نیاز است؟
  • ترافیک روزانه و ماهانه ای که در وب سایت خود انتظار دارید چقدر است؟
  • الزامات امنیتی شما چیست؟
  • بودجه ماهانه شما چقدر است؟

به یاد داشته باشید که موفقیت آنلاین شما با تصمیم خوب و هوشمندانه یک سرور میزبان تعیین می شود. برای انجام تحقیقات بیشتر قبل از انتخاب، همیشه می توانید با پشتیبانی زنده ماهان شبکه ایرانیان ما تماس بگیرید.

خرید سرور اچ پی می توانید کلیک کنید و کلی اطلاعات جمع اوری کنید در مورد خرید سرور دست دوم پرفروش dl380 g9 اینجا می تونید کلیک کنید و کلی اطلاعات بدست بیاورید.