نماد اعتماد

گوشسی های جدید عکاسی

عکاسی با گوشی هوشمند

آیفون 15 از نظر عکاسی برای گوشی های هوشمند بهترین گزینه هست یا می توان روی گوشی های برند سامسونگ نیز حساب کرد.

4 دلیل برای اینکه چرا برای عکاسی با گوشی هوشمند به سه پایه نیاز دارید

در حالی که گوشی‌های هوشمند ثبت عکس‌های باکیفیت را در حین حرکت آسان می‌کنند، مواردی وجود دارد که سه پایه ضروری است.

در حالی که می‌توانید انواع مختلفی از عکس‌های تلفن هوشمند را به صورت دستی بگیرید، برخی شرایط به سه پایه نیاز دارند. من چهار سناریو را که در آن شما برای عکاسی از گوشی هوشمند خود به سه پایه نیاز دارید، بحث خواهم کرد. یک سطح صاف ممکن است کافی باشد، اما یک سه پایه به شما کمک می کند عکس بهتری بگیرید.

1-هوای بادی یا سرد

من همه چیز را می دانم که وقتی باد زوزه می کشد یا درجه حرارت به زیر صفر می رسد، گرفتن عکس چقدر می تواند دشوار باشد. به عنوان مثال، در طول سفر من به نروژ در فوریه 2018، دمای 17.6 درجه فارنهایت بود که باعث شد عکاسی بدون سرد شدن سریع دستانم غیرممکن باشد و گرفتن عکس با گوشی هوشمند با دستکش بسیار دشوار است.

عکس صحنه شهری در زمستان
وقتی سرد هستید یا زمانی که باد می‌وزد، بدن شما بیشتر حرکت می‌کند، به خصوص اگر لباسی برای آب و هوا نپوشید. این لرزش دوربین را معرفی می کند که می تواند عکس های شما را بدتر کند. قرار دادن گوشی هوشمند خود روی سه پایه این مشکل را از بین می برد.

یکی دیگر از مزایای استفاده از سه پایه زمانی که هوا سرد است این است که شما نیازی به استفاده از دستان خود ندارید و می توانید دستکش خود را در دست نگه دارید. خرید یک ماشه از راه دور دوربین را در نظر بگیرید و قبل از رفتن به ایده های جالب عکاسی زمستانی من نگاهی بیندازید.

رم سرور hp g9

2-سلف پرتره

اگر دوست دارید چند عکس پرتره از خود خلاقانه امتحان کنید، برای گرفتن عکس از خود به یک سه پایه نیاز دارید. همچنین به یک کنترل از راه دور دوربین نیاز دارید و گوشی هوشمند خود را روی تایمر قرار دهید.

شما می توانید از یک سه پایه برای عکاسی از خود در داخل و خارج از منزل استفاده کنید و این یک همراه عالی برای سفر نیز می باشد. اگر برای عکاسی از خود در فضای باز به سه پایه نیاز دارید، دوام و کاربردی بودن را در نظر بگیرید. برای شروع، ما تعدادی از بهترین سه پایه های گوشی را برای ثبت لحظه های عالی گردآوری کرده ایم.


3-موقعیت های کم نور

با توجه به اینکه نور جوهره عکاسی است، ثبت تصاویر در شرایط کم نور حداقل چیزی چالش برانگیز است. اکثر دوربین‌های گوشی‌های هوشمند در سطح دوربین‌های کامل نیستند، آنها قبل از اینکه بتوانند DSLR و دستگاه‌های بدون آینه را شکست دهند، به چندین ویژگی نیاز دارند. به همین دلیل، گرفتن عکس های خوب در شرایط کم نور در گوشی های هوشمند سخت تر است.

عکس داخل شهربازی در شب
سه‌پایه گرفتن عکس‌های عالی در شب یا داخل خانه را که نور طبیعی کمی دارید بسیار آسان‌تر می‌کند. در نتیجه تلفن شما ثابت می ماند و شانس تار شدن تصویر از طریق لرزش دوربین را کاهش می دهد. این امر به ویژه مهم است زیرا برخی از دستگاه های تلفن همراه به طور پیش فرض سرعت شاتر بیشتری دارند.

عکس جشنواره نور شبانه
اگر می خواهید در محیطی با نور کم عکس بگیرید، راهنمای من در مورد نحوه گرفتن عکس های خوب در نور کم با گوشی هوشمند خود را ببینید.

4-عکاسی با نوردهی طولانی

صرف نظر از اینکه از گوشی هوشمند یا دوربین استفاده می کنید، عکاسی با نوردهی طولانی یکی از سخت ترین هنرها برای تسلط است. از آنجایی که دوربین شما نیاز به گرفتن نور برای مدت طولانی دارد، سه پایه غیرقابل مذاکره است.

رم سرور hp g10

بسیاری از تلفن های هوشمند مدرن به شما امکان می دهند سرعت شاتر دو ثانیه ای تنظیم کنید و آیفون 15 حتی به شما امکان می دهد با سرعت پنج ثانیه از دوربین پشت خود عکس بگیرید. پس از ضربه زدن روی دکمه ضبط (دوباره کنترل از راه دور در اینجا مفید است)، از دستگاه خود فاصله بگیرید و اجازه دهید بقیه کارها را انجام دهد.

اگر عکاسی با نوردهی طولانی چیزی است که می خواهید وارد آن شوید، من همچنان خرید یک دوربین مناسب را برای انعطاف بیشتر توصیه می کنم. اگر این کار را انجام می دهید، ممکن است به یک سه پایه جداگانه نیاز داشته باشید - قبل از خرید سه پایه، این موارد را بررسی کنید.

اگر ایده شما از سه پایه در اطراف کیف های دوربین بزرگ و تجهیزات سنگین است، نگران نباشید. اکثر سه پایه های مدرن، به ویژه آنهایی که برای گوشی های هوشمند طراحی شده اند، سبک و جمع و جور هستند. اگر قصد دارید در هر یک از حالات بالا عکس بگیرید، باید به شدت به خرید آن فکر کنید.

سرور اچ پی ارشیو عکس و عکاسی

برای ذخیره سازی این عکس ها می برای شما بهترین سرور های ذخیره سازی برای عکاسی و سیو کردن فیلم و ارشیو عکس ها را ازرائه می کنیم.در زیر شما بهترین سرور های موجود برای ارشیو عکس رو مشاهده میکنید.

  1. سرور DL380 G9 15 LFF   هزینه بالاتر
  2. DL360 G9 4LFF    کم هزینه 

این سرور های بهترین ها میباشد که برای جاهای بزرگ گزینه اول و برای جاهای ارزان قیمت گزینه دوم را می توانید انتخاب کنید.