نماد اعتماد

گرافیک سرور بازی

سرور مناسب برای بازی های رایانه ای 

هر روز بر تعداد بازی های اینترنتی که در فضای اینرتنت انجام میگیرد افزوده می شودو تمام این بازی ها نیازمند داشتن سرور بازی قوی هستند تا بتوانند بهترین کارایی را برای کلاینت ها وکسانی که بصورت دور این بازی را انجام می دهند سرویس مناسب برسانند.

بازی‌های ابری باید بدون تأخیر باشند تا واقعاً پیشرفت کنند. این بدان معناست که موفقیت هر پلتفرم بازی ابری به سرورهایی با عملکرد بالا بستگی دارد که قادر به مدیریت ترافیک سنگین بدون کاهش سرعت انتقال داده و تجربه بازی هستند.

سال گذشته صنعت بازی شاهد رشد عمده ای در بازی های ابری بود. بازار بازی های ابری در سال 2019 به ارزش 1.15 میلیارد دلار رسید و انتظار می رود نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 15.3 درصد در پنج سال آینده داشته باشد. از آنجایی که پلتفرم‌های بازی بیشتر به فضای ابری روی می‌آورند و نسخه‌های جدید پلتفرم بازی تنها به بازی‌های ابری تکیه می‌کنند، به نظر می‌رسد که این روند جدید باقی خواهد ماند.

پلتفرم های بازی مبتنی بر فضای ابری در E3 سال گذشته نمایش را ربودند. اپیک گیمز معرفی خود را به دنیای بازی های ابری اعلام کرد و گوگل اولین پلتفرم بازی خود را با نام Stadia معرفی کرد که نقدهای برجسته ای دریافت کرد. روزنامه نگاران گرافیک Stadia را تحسین کردند و از اولین قدم گوگل به دنیای بازی های ابری لذت بردند. با این حال، روزنامه نگاران به برخی از مشکلات تاخیر در طول بازی توجه کردند.

تأخیر: رئیس نهایی بازی های ابری

Leaseweb اخیراً به Crytek، یک توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی و نرم‌افزار آلمانی کمک کرد تا نیاز منحصر به فرد خود را برای ارائه یک تجربه عالی از بازی در حالی که ترافیک سنگین را مدیریت می‌کند، برطرف کند. کرایتک با بازی Hunt: Showdown، یک بازی بقا در سبک تیراندازی اول شخص که به طور انحصاری روی استیم (یک پلتفرم بازی آنلاین) عرضه می‌شد، موفقیت زیادی کسب کرده بود، اما در حال انتشار بر روی ایکس‌باکس وان بود. این بدان معناست که کرایتک باید مقیاس می‌شد تا بتواند با اضافه شدن کاربران ایکس‌باکس وان کنار بیاید، چرا که این دو پلتفرم مجموعاً بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارند.

Leaseweb توانست زیرساخت های مورد نیاز را برای کرایتک فراهم کند: سرورهای اختصاصی سفارشی شده در مکان های مختلف جهانی که ترافیک بالایی از بازیکنان پیش بینی شده بود، و همچنین ارائه اتصال جهانی به کرایتک از طریق شبکه خود، از جمله شبکه های IP متعدد Tier 1.با این حال، همانطور که توسط Stadia گوگل مشخص است، همه پلتفرم‌های بازی ابری اقدامات لازم را انجام نداده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که زیرساخت‌های لازم را برای مدیریت هجوم گیمرها با رشد بازار بازی‌های ابری پیاده‌سازی کرده‌اند.در حالی که این چیزی است که همه در صنعت باید در آینده به آن فکر کنند، مهم است که توجه داشته باشیم که راه حل یکسانی برای اجرای سرورهای اختصاصی برای پلتفرم‌های بازی ابری وجود ندارد.

https://www.drhp.ir/blog/1871-card-vga-server-g10.html

تمام کسانی که زیر ساخت های سرور ی را برای بازی های تحت وب ارائه می دهند یکسان نیستند و این سرور های پر قدرت با پیاده سازی مناسب هست که بک بازی بدونه تاخیر و هنگی را هنگام هجوم گیمر های از سرتاسر کشور یا دنیا پاسخگو هستند.

اجتناب از "بازی به پایان رسیده"

به طور مشابه، تنها یک راه حل برای نیازهای هر توسعه دهنده بازی وجود ندارد. مجموعه کاملی از جنبه‌های کلیدی بازی باید در نظر گرفته شود -

  • مانند سبک بازی
  • اندازه بازی
  • محدودیت‌های نیروی کار
  • با این حال، زیرساخت های کمی وجود دارند که رایج ترین هستند و می توانند به عنوان نقطه شروع برای این نوع تصمیم گیری باشند.
  1. سرورهای BaaS (Backend-as-a-Service) راه حل های سریع، آسان و خارج از جعبه هستند و آنها را به گزینه های عالی برای بازی های موبایل و مبتنی بر وب تبدیل می کند. با این حال، آن‌ها در هوس فناوری خود هستند، به این معنی که توسعه‌دهندگان ممکن است مجبور شوند طراحی بازی را متناسب با تغییرات فروشندگان تغییر دهند.
  2. سرورهای ابری مدیریت‌شده با تمام زنگ‌ها و سوت‌های از پیش برنامه‌ریزی‌شده - اغلب از جمله قابلیت‌های مقیاس‌پذیری خودکار - از قبل بارگیری می‌شوند و راه‌حلی با تعمیر و نگهداری کم ارائه می‌دهند.
  3. سرورهای میزبانی نشده مدیریت نشده بیهوده ترین گزینه های موجود هستند که بیشترین آزادی، انعطاف پذیری و سفارشی سازی را برای توسعه دهندگان فراهم می کنند. اما مراقب باشید، این بدان معناست که آنها به بیشترین زمان و نیروی انسانی برای راه اندازی و نگهداری نیاز دارند.

در حالی که انتخاب زیرساخت مناسب یک عامل مهم است که باید در نظر گرفته شود، این تنها عامل نیست. سایر متغیرها - مانند نزدیکی کاربر به سرور و سرعت شبکه کاربر - نیز بر عملکرد تأثیر می‌گذارند. با توجه به عوامل بسیار زیادی، مهم است که توجه نهایی را از دست ندهید: اطمینان از اینکه توسعه دهندگان شما می توانند روی ایجاد بهترین بازی ممکن تمرکز کنند.

خرید سرور اچ پی با گرافیک مناسب

اگر شما یک بازی بین المللی می خواهید راه اندازی کنید بهتر هست قبل از هر کاری به سراغ شرکت های بزرگ ازائه دهنده سرور های بازی در دنیا بروید و با انها مذاکره کنید انها سرورهای فیزیکی محتلف در دنیا دارند  ومی توانند با کمترین هزینه در اختبار شما بهترین سرور های را بگزارند ولی اکر نیازمند یک خرید سرور سخت افزاری معمولی برای راه اندازی سرور بازی خود هستید بهتر هست با تیم فروش سرور اچ پی ما صبخت بکنید.

../img/cms/Blog/cpu-intel.jpg

قیمت کارت گرافیک برای سرور اچ پی 

خرید فروش سرور اچ پی به همراه کارت گرافیک مناسب سرور های اچ پی ای باید برای فروش مناسب و انتخاب کانفیگ مناسب باید باشد.