نماد اعتماد

درخواست پیش فاکتور سرور اچ پی

پیش‌فاکتور برای خرید سرورهای HP

استعلام قیمت سرور HP؛ صدور پیش فاکتور سرور✔️

فرم استعلام و صدور پیش فاکتور سرور HP بصورت رسمی - جهت اطلاعات بیشتر با شماره های شرکت در تماس باشید 91008413- 021.

برای دریافت پیش‌فاکتور برای خرید سرورهای HP، می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید:

1. تماس با فروشندگان معتبر:
به سایت‌های معتبر فروش تجهیزات IT مانند  استعلام پیش فاکتور ماهان شبکه ایرانیان و Newegg، ServerParts4Less، Global One Technology یا HPE Direct مراجعه کنید.
مدل سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید (برای مثال HPE ProLiant DL380 Gen10).
گزینه‌های مورد نظر از جمله پردازنده، حافظه، فضای ذخیره‌سازی، کارت شبکه و ... را انتخاب کنید.
پس از انتخاب گزینه‌ها، اکثر این سایت‌ها امکان دریافت پیش‌فاکتور یا قیمت دقیق را به صورت آنلاین ارائه می‌دهند.
2. مراجعه به نمایندگی‌های رسمی HP در ایران:
می‌توانید با نمایندگی‌های رسمی HP در ایران تماس بگیرید و درخواست پیش‌فاکتور دهید. این نمایندگی‌ها معمولاً خدمات پشتیبانی پس از فروش نیز ارائه می‌دهند.
در برخی از وبسایت‌های نمایندگی‌ها، امکان درخواست پیش‌فاکتور آنلاین نیز وجود دارد.
3. درخواست پیش‌فاکتور از طریق ایمیل:
به ایمیل یا فرم تماس موجود در وبسایت‌های فروشندگان معتبر مراجعه کنید و اطلاعات مورد نیاز خود را ارسال کنید. پس از بررسی، پیش‌فاکتور به شما ارسال خواهد شد.
4. استفاده از پلتفرم‌های آنلاین:
برخی از فروشگاه‌های آنلاین ایرانی نیز این امکان را دارند که شما را با انتخاب اجزا و مشخصات مختلف سرور، پیش‌فاکتور آنلاین در اختیار بگذارند.
اگر نیاز به اطلاعات دقیق‌تری دارید، می‌توانید با ارائه جزئیات بیشتری از سرور مورد نظرتان (مانند مدل، مشخصات فنی و تعداد) از منبعی که انتخاب کرده‌اید، پیش‌فاکتور دقیق‌تری دریافت کنید.

مناسب ترین سرور HPE برای کسب و کار شما

انواع سرور

Tower Server که به سرور ها ایستاده یا کیس سرور های معروف هستند که در قسمت های مختلف در مورد انها صبحت شده هست.

سرور بلید

سررو بلید یاسرور تیغه ای هم نامیده می شود ولی در بازار ایران چنان کشش و فروشی ندارد و معمولا بر روی این سرور هزینه نمی شود.

سرور رک مونت

تمام سرور های دی ال موجود در بازار بنام رک مونت یا سرور های خابیده معروف هستند.

سرور Synergy

Synergy سرور اچ پی خط تولید بخصوصی است که توسط شرکت HP ارائه شده است و یک زیرساخت قابل ترکیب می باشد که برای آن ساده سازی و بهینه سازی عملیات مراکز داده است و با کنار هم قرار دادن منابع محاسباتی و ذخیره سازی به تحقق پیوسته است. سرور Synergy به مدیران فناوری اطلاعات این امکان را می دهد تا به صورت پویا منابع را بر اساس نیاز ها تنظیم و مدیریت کنند و به این صورت به بهبود کارایی کمک کنند.

این سرور یکی از بهترین و بزرگترین سرور های اچ پی موجودمیباشد و برای خرید این سرور سینولوژی باید با شرکت ماهان شبکه ایرانیان یکی از بهترین گارانتی های سرور ایران تماس بگیرید.

خرید سرور HP

این مقاله اپدیت بهار 1403 میباشد: 

سرورHP یک کامپیوتر فیزیکی است که با توجه به کاربردها و کارایی های آن می توان آن را از سرور قدرتمند دنیا نامید. از مهم ترین وظایف سرور خوب می توان به انتقال دیتا، پردازش و ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد. شرکت HP یا HPE یکی از تولید کننده گان قدرتمند در زمینه سرور بوده جالب است بدانید این سرور فوق العاده از فناوری RAID استفاده می کند تا در صورت بروز خرابی و مشکلات، اطلاعات و داده های ذخیره شده در خطر نباشند.

دلیل انتخاب سرور HPE توسط مدیران IT

سرورهای HP از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار هست که می تواند اعتماد و اطمینان کاربر را جلب نماید. با server hp می توانید به نهایت قدرت و سرعت در شرکت خود برسید که سبب می شود تا شما شاهد پیشرفت روز افزون شرکت خود باشید.

سرورهای HPE برای Cloud منبع باز منحصر به فرد برای تجربه زیرساخت های ترکیبی باز هستند. هم افزایی. دسته جدیدی از زیرساخت طراحی شده برای تسریع تحویل برنامه در هر دو محیط سنتی و جدید IT. سرورهای برج هر جا که حجم کار اصلی کسب و کار شما می رود، سرورهای ما می توانند شما را به آنجا ببرند.

خريد سرور اچ پي چه مزايايي نسبت به ساير برندها دارد؟

شرکت hp به خودي خود به عنوان يک برند قدرتمند در زمينه ماشين هاي اداري و لپ تاپ، شناخته مي شود اما توليدات اين برند به همين جا ختم نمي شود و در زمينه هاي ديگري به خوبي همان ماشين هاي اداري و کامپيوتر فعال است و قدرت نمايي خواهد کرد . در زمينه سرورها و تجهيزات ذخيره سازي با اضافه کردن E که مخفف Enterprsie (تجاري) به آخر برند HP، فعاليت گسترده اي را در سطح بين المللي صورت مي پذيرد.اچ پي توانايي توليد و طراحي سرورهاي بسيار انعطاف و ارتقاپذيررا دارد. در اينجا به برخي از ويژگي ها خواهيم پرداخت که اين برند را نسبت به رقبا در صدر قرار مي دهد:

سرورهاي HPE از نظر سخت افزار پذيري نسبت به ساير رقبا قدرتمندتر عمل خواهند کرد . و با برخورداري از سيستم مديريت (iLO) سرورهاي HPE نسبت به ساير رقبا از عملکرد مطلوبتري دارند.

  • از نظر تکنولوژي، سرورهاي اچ پي برتري چشمگيري دارند. اگر چه خريد سرور اچ پی قيمت گرانتري نسبت به برند هاي ديگرداشته ولي خريد آن بسيار ارزشمند است. پشتيباني، تعمير و خريد قطعات آن در مقابل ساير برندها، بسيارقابل دسترس تر وراحت تر انجام مي شود. همانطور که توضيح داديم، خريد سرورهاي نسل آخر بهترين انتخاب و پيشنهاد است . اما نسل هاي قبلتر هم مي توانند نياز يک کسب و کاررا رفع کنند .در آخر براي خريد سرور آن چه بصورت استوک و چه بصورت نو، با کارشناسان تماس بگيريد.
  • خريد سرور استوک براي کسب و کارهايي پيشنهاد مي شود، که هزينه خريد سرور آکبند براي آنها سنگين است و براي شروع حتماً و بهرحال داراي سرور باشند. معمولاً سرورهاي نسل آخر HPE در بازاراز قيمتي بسيار بالا برخوردار هستند بهترين گزينه خريد سرورهاي استوک نسل ها قبلترمي باشد . خريد سرور استوک ، دليل بر ضعيف سخت افزاري آنها نبوده اما مي تواند نياز کسب و کار رفع کند و يا حتي ارتقا بيابد اما بايد گفت که تکنولوژي و سرعت پردازش سرورهاي نسل جديدتر بهتر است.

آیا سرورهای HP خوب هستند؟
دل و اچ پی از محبوب ترین برندهایی هستند که سرورهای قدرتمند، محکم و قابل اعتماد تولید می کنند. هر دو برند تقریباً از محبوبیت یکسانی برخوردار هستند و ویژگی ها و مزایای مشابهی را ارائه می دهند، به استثنای چند مورد خاص برای هر برند.سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 چیست؟اخرین و قوی ترین نسل سرور اچ پی موجود در بازار به همراه g10 plus سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 به طور ایمن برای کاهش هزینه ها و پیچیدگی طراحی شده است و دارای خانواده مقیاس پذیر Intel® Xeon® Processor با حداکثر 60 درصد افزایش عملکرد 1 و 27 درصد افزایش در هسته 2، به علاوه HPE 2933 MT/s است. حافظه هوشمند DDR4 با پشتیبانی از 3.0 ترابایت

چگونه سرور HPE را باز کنم؟

  • به وب سایت مرکز پشتیبانی شرکت هیولت پاکارد (https://www.hpe.com/support/hpesc) دسترسی پیدا کنید.
  • موارد دسترسی را انتخاب کنید.و انچه را که نیاز دارید ان رو باز کنید و چک کنید.
  • با یوزر HPE خود وارد شوید. مطمئن باشید که از پروکسی مناسب استفاده میکنید.
  • یکی از موارد زیر را انجام دهید:
  • شناسه قرارداد یا گارانتی خود را وارد کنید. بسته به لایسنسی که خریداری کرده اید دارد
  • روی ارسال پرونده کلیک کنید. و مشخصات کامل دستگاه سرور اچ پی خرید شده مثل شما سریال دستگاه را بفرستید.
  • اطلاعات درخواستی را وارد کنید و سپس روی ارسال کلیک کنید.
  • منتظر ایمیل ارسال از طرف شرکت اچ پی ای باشید تا شرایط لازم را برای شما ارسال کند.
آخرین سرور HPE چیست؟
سرور HPE ProLiant DL380 Gen10 Plus البته امروز ری لیز سرور G11 هم به بازار ارائه شد و لی هنوز در بازار ایران نسل 11 را نمی توانید ببنید. زمان میبرد/

سرور اچ پی چقدر باید دوام بیاورد؟

CPU، RAM و ذخیره سازی بیشترین تأثیر را بر عملکرد سرور شما دارند و میتوانند بسیار مفید باشند.

  • اینکه هسته‌های CPU بیشتری می‌خواهید یا سرعت‌های شمارش بالاتر به نحوه برنامه‌ریزی شما برای استفاده از سرور اچ پی بستگی دارد
  • درایوهای حالت جامد (SSD) به سرعت به گزینه ای برای سرورهای اچ پی خریداری شده در سال 2020 تبدیل می شوند.

بررسی اجمالی سرور های اچ پی ای 
بنابراین شما مقاله قبلی ما را در سری راهنمای خرید سرور که مزایا و معایب سرورهای داخلی را در مقابل سرورهای ابری مقایسه می‌کند، خوانده‌اید و به این نتیجه رسیده‌اید که داشتن یک سرور داخلی انتخاب مناسبی برای کسب‌وکار شما است. تبریک می‌گوییم - ما فکر می‌کنیم این یک انتخاب عالی است، اما اکنون باید چند تصمیم واقعی بگیرید:

  • چه اجزای سخت افزاری برای ساختن سرورم مهم ترین هستند؟
  • چگونه CPU، RAM و حافظه مناسب را انتخاب کنم؟
  • چگونه باید سرورم را طوری پیکربندی کنم که نیازهای تجاری ما را در حال حاضر و در آینده برآورده کند؟
  • این مقاله 3 گزینه اصلی پیکربندی را که می خواهید هنگام خرید سرور در نظر بگیرید، پوشش می دهد.

گزینه های سرور
در حالی که مطمئناً باید موارد اضافی مانند فرم سرور، سازنده و خرید جدید یا بازسازی شده را در نظر بگیرید - که همه آنها را در مقاله آینده پوشش خواهیم داد - 3 گزینه تنظیمات اصلی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. که مستقیماً بر عملکرد سرور شما تأثیر می گذارد. این گزینه های پیکربندی سرور به شرح زیر است:

  1. CPU / سرعت ساعت
  2. حافظه دسترسی تصادفی (RAM)
  3. فضای ذخیره سازی (HDD و SSD)
  • CPU

مخفف واحد پردازش مرکزی، CPU مغز سرور است و تأثیر مستقیمی بر عملکرد و سرعت برنامه‌هایی که اجرا می‌کنید خواهد داشت. هنگام انتخاب یک CPU سرور اچ پی  باید 3 فاکتور اصلی را در نظر بگیرید:

  • سرعت ساعت: با واحد گیگاهرتز (گیگاهرتز) اندازه گیری می شود، سرعت ساعت تعیین می کند که CPU شما در هر زمان معین چه تعداد محاسبات پیوسته را می تواند پردازش کند. سرعت کلاک، به ویژه در CPU هایی با تعداد هسته محدود، یکی از مؤلفه های کلیدی است که سرعت و پاسخگویی سرور را تعیین می کند.
  • هسته‌ها: در روزهای اولیه محاسبات، زمانی که بسیاری از رایانه‌ها و سرورها تنها با یک هسته عرضه می‌شدند، اگر فرآیند یا برنامه فعلی متوقف شود، کل رایانه یا سرور منجمد می‌شود. امروزه، توانایی داشتن چندین هسته روی یک CPU به این معنی است که حجم کار می تواند در هسته های مختلف پخش شود و مستقل از یکدیگر عمل کنند.
  • Threads: Threading فرآیندی است که توسط آن یک CPU فیزیکی به چندین هسته مجازی تقسیم می‌شود و به آن اجازه می‌دهد تا چندین فرآیند را به طور همزمان مدیریت کند. به طور خلاصه، دو رشته نرم افزاری می توانند به طور همزمان روی یک هسته CPU اجرا شوند که پتانسیل محاسباتی سرور را افزایش می دهد.

بنابراین ممکن است از خود بپرسید، "پس چه چیزی مهمتر است - سرعت ساعت بالاتر یا هسته های بیشتر در هنگام انتخاب یک CPU برای سرور من" و در اینجا پاسخ ما است: اگر مهمترین عامل سرعتی است که در آن سرور شما می تواند بارگذاری شود و با یک مورد خاص تعامل داشته باشد. پس از آن می خواهید روی داشتن سرعت ساعت بالاتر تمرکز کنید.

برعکس، اگر مهم‌ترین عامل توانایی سرورهای شما برای اجرای چند برنامه در یک زمان باشد – البته به طور بالقوه کمی کندتر اجرا می‌شود – در این صورت تعداد هسته مهم‌ترین عامل هنگام انتخاب یک CPU است. برای نگاهی عمیق به هسته ها در مقابل سرعت ساعت، در اینجا یک مقاله عالی از Winner VPS وجود دارد.

  • حافظه (رم)

حافظه با دسترسی تصادفی که اغلب به اختصار RAM نامیده می شود، جزء مهمی از پیکربندی سخت افزار سرور شما است. سیستم عامل، برنامه‌ها و فرآیندهایی که روی سرور شما اجرا می‌شوند نیاز به دسترسی (خواندن) به اطلاعات و داده‌ها دارند و حافظه دسترسی تصادفی (RAM) به عنوان یک مخزن موقت برای خواندن و نوشتن اطلاعات عمل می‌کند که دسترسی CPU بسیار سریع‌تر از آن است. در غیر این صورت سعی می کنیم به همان اطلاعات مستقیماً از هارد دیسک سرور دسترسی داشته باشیم.بنابراین ممکن است از خود بپرسید: "به چه مقدار RAM نیاز دارم؟" و پاسخ در اینجا کمی متغیرتر است، اما در اینجا چند سوال وجود دارد که می تواند شما را در مسیر درست راهنمایی کند:

  • استفاده اولیه از سرور چه خواهد بود؟
  • چند کاربر به سرور دسترسی خواهند داشت؟
  • پس از راه اندازی سرور، چه سیستم عامل و برنامه هایی را روی سرور اجرا خواهم کرد؟
  • آیا سرور یکبار مصرف (اختصاصی) یا چند منظوره (اشتراک گذاری) خواهد بود
  • چگونه انتظار داریم که استفاده از سرور در طول عمر آن افزایش یابد؟

در حالی که درست است که چیزی به نام رم بیش از حد در هنگام پیکربندی سرور وجود ندارد، اما این هزینه اضافی است که باید برای آن بپردازید، بنابراین ما می خواهیم با توصیه از 16 تا 64 گیگابایت رم شروع کنیم، اما ممکن است بسته به چگونه برای استفاده از سرور خود برنامه ریزی می کنید و چه مدت انتظار دارید که کار کند.

  • فضای ذخیره سازی (HDD و SSD)

اغلب می‌شنوید که جزء ذخیره‌سازی داده‌های یک سرور به سادگی به عنوان هارد دیسک شناخته می‌شود، اما از نظر فنی، هارد (دیسک) تنها یکی از دو گزینه ذخیره‌سازی است که برای سرور خود خواهید داشت:

معرفی سرور های HPE Proliant DL360 و DL380

HDD: مخفف درایو دیسک سخت، این گزینه ذخیره سازی به آهنرباها برای چرخاندن سر دیسک در امتداد یک دیسک فلزی برای خواندن و نوشتن داده ها متکی است. متفاوت از فناوری موجود در درایوهای جدیدتر حالت جامد (SSD)، هارد دیسک ها حاوی قطعات متحرک فیزیکی هستند که آنها را مستعد خرابی های احتمالی می کند.

گفته می‌شود، هارد دیسک‌های مدرن ساخته شده برای استفاده در سرورها، که اغلب 24×7/365 اجرا می‌شوند، بسیار قابل اعتماد هستند و کمترین تأخیر را دارند – به ویژه در مقایسه با نمونه‌های HDD که برای دستگاه‌های محاسبات شخصی ساخته شده‌اند. هنگام انتخاب HDD، باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  1. رابط: در اصطلاح معمولی، رابط هارد دیسک نحوه اتصال مادربرد severs به هارد دیسک است. دو نوع اصلی که باید از بین آنها انتخاب کنید SATA (پیوست فناوری پیشرفته سریال) و SAS (Serial Attached SCSI) هستند. درایوهای SATA کندتر هستند، اما با ظرفیت ذخیره سازی عظیم تا 8 ترابایت عرضه می شوند. برعکس، درایوهای SAS بسیار قابل اعتماد و بسیار سریعتر از درایوهای SATA هستند، اما حداکثر ظرفیت ذخیره سازی بسیار کمتری دارند که نزدیک به 1 ترابایت است.
  2. سرعت: تعیین می کند که دیسک با چه سرعتی می تواند داده ها را بخواند یا بنویسد و بر اساس سرعت چرخش دیسک است. اکثر درایوهای SATA 5400 یا 7200 RPM هستند، در حالی که درایوهای SAS می توانند تا 15000 RPM کار کنند.
  3. Throughput: در غیر این صورت به عنوان نرخ انتقال داده شناخته می شود، توان عملیاتی سرعت بازیابی داده ها به CPU را اندازه می گیرد. برای درایوهای SATA حداکثر توان 6 گیگابایت در ثانیه و در درایوهای SAS 12 گیگابایت در ثانیه است.
  4. اندازه: 2 اندازه HDD وجود دارد - 3.5 اینچ و 2.5 اینچ. تنوع 3.5 اینچی به شما امکان می دهد داده های بیشتری را ذخیره کنید، اما این به قیمت مصرف انرژی بیشتر تمام می شود. در حال حاضر، حداکثر ظرفیت ذخیره سازی 3.5 اینچی حدود 8 ترابایت است، در حالی که 2.5 اینچ حدود حداکثر 4 ترابایت است.

SSD: مخفف درایو حالت جامد، این فناوری جدیدتر از حافظه فلش استفاده می کند که برای ذخیره داده ها به تراشه های حافظه متکی است - همان نوع که در حافظه با دسترسی تصادفی (RAM) استفاده می شود. برخلاف درایوهای دیسک سخت، درایوهای حالت جامد فاقد قطعات متحرک هستند، سرعت خواندن/نوشتن به طور قابل توجهی بالاتری دارند، در برابر ضربه/ارتعاش مقاوم هستند و نسبت به همتای HDD خود انرژی کمتری مصرف می کنند. به نظر می رسد که SSD هنگام انتخاب یک گزینه ذخیره سازی برای یک سرور در سال 2020 بی معنی است، درست است؟ خوب، بله و خیر - چند اشکال وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

درایوهای حالت جامد به طور قابل توجهی گرانتر از درایوهای دیسک سخت هستند
درایوهای حالت جامد گاهی اوقات ممکن است مشکلاتی با ذخیره سازی طولانی مدت داده داشته باشند، اما سیستم عامل مدرن امروزی این مشکل را به میزان قابل توجهی کاهش داده است.اگر می‌خواهید مقایسه دقیق‌تری در مورد HDD در مقابل SSD داشته باشید، توصیه می‌کنیم این مقاله را از تالار Enterprise Storage بخوانید. SourceTech می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را برای کسب و کار خود داشته باشید. همین امروز با ما تماس بگیرید، و به ما اجازه دهید شما را از طریق گزینه های خود راهنمایی کنیم!

با این حال، طبق گزارش یک شرکت تحلیلگر برجسته، طول عمر بالقوه سرورها بین 7 تا 10 سال است (معمولاً 6 سال برای سرورهای رک و تا 10 سال برای سیستم های یکپارچه)، "تا سه برابر بیشتر از چرخه جایگزینی معمولی برای سرورها و آرایه های ذخیره سازی نصب سیستم عامل HPE سرور این سرور ProLiant با ویندوز ازائه نمی شود.

هر چیزی که برای مدیریت و نصب نرم افزار و سیستم عامل سیستم لازم است بر روی سرور از قبل بارگذاری شده است.برای عملکرد صحیح، سرور باید دارای یک سیستم عامل پشتیبانی شده باشد. تلاش برای اجرای یک سیستم عامل پشتیبانی نشده می تواند نتایج جدی و غیرقابل پیش بینی ایجاد کند. برای آخرین اطلاعات در مورد پشتیبانی سیستم عامل، به وب سایت شرکت Hewlett Packard مراجعه کنید.

عدم رعایت الزامات UEFI برای سرورهای ProLiant Gen9 می تواند منجر به خطا در نصب سیستم عامل، عدم شناسایی رسانه بوت و سایر خرابی های بوت شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد این الزامات، به الزامات HPE UEFI در وب سایت شرکت Hewlett Packard مراجعه کنید.

چیست hp

مهم ترین و شناخته شده ترین مورد مهم در ساخت و ایجاد زیرساخت یک سازمان البته در قسمت it خرید سرور اچپی و قیمت سرور hp مناسب میباشد و خرید یک سرور مناسب hpe باید قیمت سرور را نیز مدنظر قرار دهید.در مورد خرید سرور مطالب بسیار زیادی هست که بابد گفته شود و ما نیز در دکتر اچپی یکی از قدیمی ترین فروشگاه های فروش سرور اچ پی سعی مکنیم بهترین راهنمایی خرید سرور hp را برای شما داشته باشم.در مورد قیمت سرور نیز مطالب مفیدی با همدیگر مرور خواهیم کرد.

البته میتواتید در قسمت بلاگ سرور اچ پی سایت مقاله ی کاملی در مورد خرید سرور hp مطالعه کنید و در مورد قیمت سرور که یکی از مهم ترین فاکتور های خرید سرور میباشد مطالبی مطالعه کنید.و در اینجا صحبت خواهیم کرد.ما در هسته ی مرکزی شرکت ماهان شبکه ایرانیان تمام تلاش خود را داریم  بهترین زیر ساخت و شرایط برای فروش قطعات سرور و قیمت سرور hp و خود سرور اچ پی را برای شما داشته باشیم.

خرید سرور hp یک امر بسیار مهم و حیاتی هست و تیم فنی و فروش دکتر اچ پی سعی دارد بهترین خدمات در فروش و قیمت سرور hp را ارائه بدهد‌.خرید سرور و قیمت سرور یکی از مهم ترین مواردی هست که تمام شرکت ها و سازمان های که می خواهند خرید و فروش اینترنتی  سرور داشته باشند مهم هست برای خرید سرور شما انتخاب های بسیار زیادی دارید ولی باید موارد بسیار مهمی را برای خرید سرور در نظر بگیرید.

سرور اچ پی

 خرید سرور برندهای مختلفی دارد که باید از این این برند های که معروف ترین انها سرور اچ پی ای ، سرور سیسکو ، سرور دل و asusسرور  .... میباشد یکی را انتخاب کنید  .میتوانید برای خرید و قیمت سرور hp از بقیه سایت های شرکت های فروشنده سرور نیز استعلام قیمت سرور بگیرید.و در کنار این دوستان از سرویس های ما نیز در دکتر اچپی استفاده کنید.

خرید سرور اچ پی

قیمت سرور hp

قیمت سرور اچ پی و انتخاب مناسب بین قطعات سرور اچ پی و تناسب آن با قیمت سرور اچ پی hp یکی‌از مشکلات اساسی شرکت هاست آیا خرید سرور اچ پی با چه قیمت سروری برای سازمان مناسب هست یا نه آیا قیمت سرور اچ پی فعلا نیازمندی سازمان ما هست یا نه!؟

  1. آیا خرید dl580 g10 آنهم با این وضعیت اقتصادی به صرفه هست!؟
  2. یا خرید یک عدد سرور dl380 g8 hp کارکرده مشکلات ما را حل میکند ؟
  3. ایا الان خرید سرور با قیمت ۱۰۰میلیون تومانی بهتر هست یا خرید سرور با قیمت ۵۰۰میلیون تومانی؟

تمام این سوالات را ما در ماهان شبکه ایرانیان پاسخ خواهیم داد.در مورد سرور اچ پی‌صحبت بسیار می باشد خرید سرور اچ دیدیم از سخت ترین کارها در هر سازمان و شرکت ها هست اگر شما در واحد ای تی یک شرکت در حال کار هستید یا یک مدیر ای تی ارشد بک بانک یا سازمان بزرگ هستید حتما حتما چندین بار چنین مواردی برای شما پیش آمده هست.

مااینجا هستیم تا در مورد سرور اچ پی  قیمت سرور hp با هم صحبت کنیم و سوالات شما را در مورد خرید و قیمت سرور hp پاسخ دهیم.

خرید سرور اچ پی در ایران با توجه به پشتیبانی که مستقیما از سمت شرکت سازنده یعنی HPE نمی شود بسیار سخت میباشد و باید شما با واسطه و از شرکت های داخلی اقدام کنید خرید سرور HP در ماهان شبکه ایرانیان با گارانتی یکساله و حتی می توانید این سرور های وکالاهای خود را با گارانتی دوساله نیز خریداری بکنید.

 خرید سرور  و فروش سرور اچ پی ای در ماهان شبکه ایرانیان بصورت دیفالت با گارانتی یکساله انجام می گیرد و لی اگر نیاز داشته باشید شرکت می تواند انرا با گارانتی دوساله نیز تحویل شما بدهد.

خرید و قیمت سرور های استوک اچ پی 

در مورد سرورهای استوک موجود که می توان گفت ما در شرکت با گارانتی سه ماهه این سرور های استوک را تحویل مشتری ها می دهیم ولی اگر مشتری نیازمند گارانتی یکساله باشد با تغیر قیمت سرور استوک بصورت یکساله تقدیم می گردد فعلا پرفروش ترین سرور های اچ پی کارکرده و استوک در لیست زیر میباشد و می توانید با کلیک بر روی گزینه های زیر لیست سرور استوک پرفروش را مشاهده بکنید.

برای مشاهده تمام محصولات سرور اچ پی و بررسی مشخصات فنی و قیمت های ویژه این سرور های می توانید وارد لینک تخصصی فروش سرور اچ پی به ادرس ما با کلیک اینجا https://mahanshabake.com/computer/hp/hp-server/ کنید و تمام قطعات و کالاهای مرتبط با سرور های اچ پی ای ر ا مشاهده کنید.

سرور اچ پی

یکی از پرفروش ترین مدل سرور های در ایران میباشد در زیر بسیار سوالات که ممکن هست برای شما جذاب باشید مطرح میکنیم:»

سرور hp چه مزایایی دارد؟

1. مرکز داده سرور : سرورهای HP برای ایجاد مراکز داده و ذخیره سازی اطلاعات استفاده می شوند.و بسیار مفید هستند.

2. سرور وب اچ پی : سرورهای HP برای ارائه خدمات وب و هاستینگ استفاده می شوند.و اکثرا دیتاسنتر ها اچ پی هستند.

3. شبکه سرور : سرورهای HP می توانند به عنوان سرورهای شبکه برای مدیریت و پشتیبانی  و کارایی دورکاری دارند استفاده شوند.

4. مجازی سازی سروی :  سرور ها می توانند برای اجرای ماشین های مجازی و محیط های مجازی سازی استفاده شوند.

5. پایگاه داده سروری : سرورهای HP معمولاً برای نگهداری و مدیریت پایگاه داده ها استفاده می شوند.و سرعت رید و رایت بالاتری به شما بدهند.

6. سرور فایل اچ پی : سرورهای HP برای ایجاد قابلیت اشتراک گذاری فایل و ذخیره سازی اطلاعات بر روی شبکه استفاده می شوند.

7. برنامه های کاربردی و نرم افزارهای دورکار : سرورهای HP می توانند برای اجرای برنامه های کاربردی مانند ERP و his استفاده شوند.

8. پردازش علمی و کاری سرور : برای پردازش علمی و محاسباتی مانند شبیه سازی های علمی و پزشکی استفاده می شوند., l

9. اطمینان‌پذیری بالا و ریسک‌پذیری پایین سرور اچ پی عالی میباشد.

10.استفاده‌ از pen Source OS  در تمام سرور های اچ پی و دارای کارایی بسیار عالی.

11.تمام سخت افزار داخلی این سرور اچ پی بسیار گوناگون و متنوع بوده است، از این رو با بودجه در نظر گرفته شده میتوان بهترین کانفیگ سرور را که نیازهای اصلی سازمان را برطرف کند تهیه نمود و اقدام به خرید سرور hp کرد

12.قابلیت اطمینان بالا یا High Reliability از خاموش شدن سرور hp در بازه زمانی کوتاه جلوگیری می کند. این موردی است که از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین علت سرورهای اچ پی به گونه ای طراحی میشوند که بیشترین کارایی و اطمینان را داشته باشند.

  •  دیتاسنترهای استاندارد را میتوان محلی جهت نگهداری سرورهای hp در نظر گرفت. طراحی سرورهای اچ پی نیز کاملا مطابق با آخرین  تکنولوژی این دیتاسنترها به پیش می روند.

 13.از دیگر مزیت هایی که سرور اچ پی میتواند برای کاربران داشته باشد این بوده که آن ها می توانند از قابلیت انعطاف پذیری نهایت بهره و استفاده را ببرند. انواع سرورها hp از این قابلیت برخوردار هستند تا با یک دیگر مطابقت پیدا کنند و با انواع تجهیزات شبکه و همچنین نرم افزارها ارتباط برقرار کنند. سرور hp را باخیال راحت خرید کنید

14.سازگاری با انواع محیط‌ها سازمانی و شرکتی و کاربری آسان و حتی بخش خصوصی

15.کاهش هزینه و پیچیدگی‌ مجازی‌سازی با بهترین کارایی که در سرور اچ پی هست همانند یک محیط از پیش تعریف شده.

16.کاهش زمان Downtime‌(با امکان تست و ارائه کلیه قطعات داخلی سرور HP  که تست سخت افزاری بسیار اسان ان

17. بهینه‌سازی هزینه‌های مصرف برق که با پاور های ماژولار امکان پذیر می شود.

18. امکان مدیریت از راه دور با استفاده از   که در قسمت های محتلف سایت مقاله های ان هست ilo

قیمت سرور HP

چرا انتخاب سرور HP       

در اینجا چند ویژگی مهم سرورهای اچ پی را توضیح ‌می‌دهیم که برای مدیران  مهم بوده و دلیل بر انتخاب این  سرور ‌اچ پی می‌شود:

  • کانفیگ و بهنیه سازی در سریع ترین زمان  
  • گزینه ای مناسب برای پردازش ابری و کانفیگ های ابری
  • امنیت سیستم‌‌های اچ پی بسیار بالاست
  • تشخیص حمله و امکان بازسازی آسیب‌‌ها که ربطی به سخت افزار ندارد ولی باز ما میزنیم که دارد.
  • مدیریت کامل و بدون واسطه از راه دور این ilo نامصب خیلی خوب هست.
  • رفع ایراد در سریع ترین زمان ممکن به لطف تعداد بسیار زیادی سنسور که ماژولار بودن خیلی خوب هست.
  • ارتقا پذیری آسان با ظرفیت بالا که اگر گارانتی خوب داشته باشید این سرور عالیست.
  • قیمت سرور HP G10 یا نسل 11 یا سری جدید  اچ پی را با ما باشید.
به طور کلی سرور اچ‌پی، یک سیستم کامپیوتری است که برای ارائه خدمات شبکه به دستگاه‌های کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به بیان دقیق‌تر، سرورهای اچ‌پی را باید سرور های بزرگ و قدرتمندی توصیف کنیم که به جای سرویس‌دهی به یک کاربر تک، قادر هستند به طیف گسترده‌ای از کاربران با نیازهای مختلف پاسخ م دهند.