نماد اعتماد
هر فروشنده ای می تواند راه حل های عالی فناوری اطلاعات را به تیم شما تهیه کند و بفروشد، اما بهترین ارائه دهندگان خدمات خود را با ارائه خدمات حیاتی پس از فروش بیشتر می کنند.
اگر نمیدانید این خدمات چیست، این مقاله به بررسی شش موردی میپردازد که ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات شما باید پس از فروش انجام دهد.
پس از تصمیم گیری برای همراهی با یک ارائه دهنده راه حل های IT خاص، آنها همچنان باید برخی کارها را برای اطمینان از رضایت کامل شما انجام دهند، از جمله ارائه آموزش کافی و حضور در تیم شما. مطمئن شوید که در طول فرآیند فروش در مورد این موضوع صحبت کرده اید و به وضوح درک می کنید که چه کسی و چه زمانی مسئول چه وظایفی خواهد بود.
یکی از بزرگترین چالشهایی که کسبوکارها پس از پیادهسازی یک سیستم جدید فناوری اطلاعات با آن مواجه هستند، بهروز رساندن کارمندان است. پس از اجرای پروژه، نمیخواهید شکافی در دانش یا عملیات تیم خود ایجاد کنید. ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات شما نیز باید پشتیبانی مستمر و نگهداری پس از فروش را ارائه دهد. این شامل رفع هر گونه اشکال یا مشکلی است که ممکن است ایجاد شود و در صورت نیاز به روز رسانی و ارتقاء سیستم شما را انجام دهد.
اطمینان حاصل کنید که با ارائه دهنده خود در مورد برنامه های خدمات آنها و مواردی که پوشش داده می شود مشورت کنید، بنابراین از هزینه های غیرمنتظره در مسیر تعجب نکنید.
پس از اتمام فروش، ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات شما باید با شما همکاری کند تا طرحی را طراحی و اجرا کند که نیازهای خاص شما را برآورده کند و استفاده از آن برای شما آسان باشد. این ممکن است شامل خدماتی مانند؛
آنها همچنین باید راه حل را به گونه ای پیاده سازی کنند که خرابی و اختلال در کسب و کار شما به حداقل برسد. این می تواند به معنای ارائه گزارش های منظم در مورد سلامت شبکه و وضعیت پشتیبان گیری شما و همچنین ارائه آموزش در مورد سیستم ها و نرم افزارهای جدید باشد.
با کار با ارائه دهنده راه حل های فناوری اطلاعات خود پس از فروش، می توانید مطمئن باشید که سیستم های شما به خوبی کار می کنند و نیازهای تجاری شما را برآورده می کنند.
ارائه دهنده شما باید به طور مداوم عملکرد سیستم شما را پس از نصب و پیکربندی موفقیت آمیز سیستم های جدید شما کنترل کند. این معمولاً شامل بررسی منظم عملکرد سیستم و تنظیم تنظیمات برای حفظ حداکثر کارایی است. علاوه بر این، ارائهدهنده شما باید اسناد و مدارک را برای همه سیستمها و فرآیندها ایجاد و بهروزرسانی کند تا در صورت بروز سؤال یا مشکل، منبعی در اختیار داشته باشید.
ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات شما باید بیشتر از فروش محصول به شما انجام دهد. آنها همچنین باید خدمات عیب یابی و پشتیبانی را ارائه دهند تا به شما کمک کنند بیشترین بهره را از سرمایه گذاری خود ببرید. اگر با سیستم جدید خود مشکلی دارید، ارائه دهنده شما باید در دسترس باشد تا به شما کمک کند آنها را در اسرع وقت حل کنید. آنها همچنین باید به طور فعال مسائل بالقوه را قبل از تبدیل شدن به یک مشکل بزرگ شناسایی و به آنها رسیدگی کنند.
پس از اینکه محصول یا خدماتی را از ارائهدهنده راهحلهای IT خود خریداری کردید، باید برای کمک به شما در اجرای کارآمد آن در دسترس باشند. این شامل عیبیابی اساسی، بهروزرسانیهای نرمافزار و تعمیر و نگهداری عمومی است.
ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات شما باید در نظارت بر پایداری و عملکرد سیستمهای شما فعال باشد و باید اطمینان حاصل کند که هر مشکلی به سرعت و با دقت بررسی میشود. داشتن یک تیم مجرب از متخصصان فناوری اطلاعات که می توانند به شما در مدیریت هر گونه مشکلی که به وجود می آیند کمک کنند، می تواند در دراز مدت در زمان و هزینه شما صرفه جویی کند.
اطمینان حاصل کنید که یک ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات مانند iTekData را انتخاب کنید که خدمات نگهداری و پشتیبانی گسترده پس از فروش را ارائه میکند. داشتن تیمی از متخصصان برای پشتیبانی مداوم مدتها پس از اتمام نصب اولیه حیاتی است. ارائه دهنده شما باید 24 ساعته در دسترس باشد تا در مورد هر گونه مشکل یا سؤال به شما کمک کند.
مانند هر سیستم امنیتی، شما باید خطرات احتمالی و راه حل های مناسب را برای محافظت از کسب و کار خود به طور دقیق ارزیابی کنید. ارائهدهنده راهحلهای IT شما باید بتواند راهحلهای مناسبی را به شما ارائه دهد که کسبوکار شما را از حملات سایبری ایمن میکند.
علاوه بر این، آنها همچنین باید بتوانند به شما در مورد نحوه استفاده ایمن از سیستمهای خود آموزش دهند و بهروزرسانیهای منظم در مورد آخرین پیشرفتها در امنیت سایبری ارائه دهند تا بتوانید خطرات را پیشبینی کنید و مراقب باشید. آنها همچنین باید مدیریت و کارکنان را برای استفاده صحیح از سیستم های امنیتی و بهترین شیوه های حفاظت از داده ها آموزش دهند.
ارائهدهنده راهحلهای فناوری اطلاعات شما همچنین باید بتواند تعمیر و نگهداری مداوم و بهروزرسانیها را ارائه دهد تا اطمینان حاصل شود که سیستمهای امنیتی موجود بهروز هستند و میتوانند در برابر آخرین تهدیدات محافظت کنند. انجام این کار به کاهش احتمال قربانی شدن کسب و کار شما در معرض یک حمله سایبری کمک می کند.
در صورت لزوم، آنها باید آماده ارائه راه حل های جایگزین یا استراتژی های صرفه جویی در هزینه باشند که می تواند به افزایش کارایی و حفظ کیفیت و سطح خدمات بالا کمک کند. این تضمین می کند که بیشترین بهره را از خرید خود ببرید. در نهایت، ارائه دهنده شما باید موفقیت سیستم جدید شما را ردیابی کند و در صورت لزوم تغییراتی را ایجاد کند تا اطمینان حاصل شود که همچنان نیازهای شما را برآورده می کند.
آنها راه حل های جامعی را ارائه می دهند که شامل برنامه ریزی و پشتیبانی طولانی مدت پس از اتمام فروش است. این خدمات شامل استقرار و پیکربندی سیستم برای نگهداری و پشتیبانی مداوم است.
تیمی متشکل از تکنسین های مجرب نیز به صورت 24 ساعته در دسترس هستند تا در هر گونه مشکل مرتبط با فناوری اطلاعات به شما کمک کنند. اگر به دنبال ارائه دهنده ای هستید که بتواند چیزی بیش از سخت افزار به شما ارائه دهد، DRHP.IR انتخاب مناسبی است.